• Pallante

    Vad heter den här boken?

    Hej jag letar efter en erotisk bildbok som jag kommer inte ihåg vad den heter men jag minns bilderna och en av bilderna hade en ung kvinna liggande med blod på huvudet i nylonstrmpor eller högklackade skor och andra bilden var det en manlig skugga och en ung kvinna som har en halsduk i nylonstrumpor ochhögklackade skor som sitter på en bänk och hon kollar upp och hon är förvånad vad hon ser. Den tredje bilden är en ung afrikansk korthårig afro tjej som sitter på en säng och hon har sina högklackade skor på golvet. Om ni vet vad boken heter så är jag mycket tacksam.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-06-19 08:37
    Hej jag letar efter en erotisk bildbok men jag kommer inte ihåg vad den heter men jag minns bilderna och en av bilderna hade en ung kvinna liggande med blod på huvudet i nylonstrmpor eller högklackade skor och andra bilden var det en manlig skugga och en ung kvinna som har en halsduk i nylonstrumpor ochhögklackade skor som sitter på en bänk och hon kollar upp och hon är förvånad vad hon ser. Den tredje bilden är en ung afrikansk korthårig afro tjej som sitter på en säng och hon har sina högklackade skor på golvet. Om ni vet vad boken heter så är jag mycket tacksam.

Svar på tråden Vad heter den här boken?