• Anonym (A)

    Brukar ni män ge oralnjutning

    Min man vill inte ge mig oralsex sen flera flera år tillbaka för att han inte tycker om det och jag saknar den njutningen så mycket.

    Är det vanligt att män inte ger sina kvinnor oralsex?

  • Svar på tråden Brukar ni män ge oralnjutning
  • Anonym (Alltvadhonbegär)

    Absolut. Ger det henne njutning så är hon värd allt. Dessutom blir man själv kåtare av hennes reaktion. Blir en uppåtgående spiral för båda.

  • Bagar Bengtsson

    Jag gör det mer än gärna men det är inte alltid sambon vill. Alltid njutit av det även innan sambon kom in i bilden, förutom vid något enstaka tillfälle men där fick jag skylla mig lite själv.


    Jag gillar lite smak men din man kanske inte gillar smaken av fitta. Tvätta rent och låt han lapa- ingen blir väl kåtare av än att se sin kvinna njuta av oralsex?

  • Anonym (A)

    Jag har frågat om det och sagt att jag önskade få njutning men han gillar inte det, säger han, inte ens när jag har duschat och är helt vaxad och utan behåring.

    Det börjar bli en jobbig känsla för mig till den mån att jag går i tankarna att lämna honom efter alla dessa år.

  • Anonym (stringälskarn)

    Hur gamla är ni båda , hur länge har ni varit ett par ??

  • Anonym (stringälskarn)

    Klart att jag slickar min frus mus . hon älskar det också .
    kan holla på länge så hon blir helt galen ..

  • Anonym (Man 48)

    Tråkigt ...skulle uppskatta om min fru sa något som typ ....kan inte du slicka mig ? Det är ju så skönt ....,

    Full gas ..,,

    En del män är väl sådana helt enkelt ...som inte vill.

  • Anonym (Vajay)

    Off topic men: Tänk om fler män kunde förstå sig på hur vajayjay och kvinnlig njutning funkar?! Oralsex på kvinnor är ju bland dom enklaste sätten att få en kvinna att komma, jämfört med penetrationssex där vissa kvinnor går genom hela livet utan att få orgasm trots att dom ligger jämt. Hade du kunnat säga till din man "alltså... penetrationssex... nja, jag gillar inte det" och så hade han bara "jahapp" accepterat det? 

  • Tom Araya
    Anonym (A) skrev 2019-06-24 00:22:28 följande:

    Min man vill inte ge mig oralsex sen flera flera år tillbaka för att han inte tycker om det och jag saknar den njutningen så mycket.

    Är det vanligt att män inte ger sina kvinnor oralsex?


    Kan du bestämma dig för vilken fråga du vill att män ska svara på, för nu har du ställt två:

    1. Brukar ni män ge oralnjutning?

    2. Är det vanligt att män inte ger sina kvinnor oralsex?
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Mina svar:

    1. Om jag= "ni män" - ja det brukar jag.

    2. Statistik får du söka någon annanstans. Jag tror det är rätt vanligt både att ge och inte ge.
  • Anonym (A)
    Anonym (stringälskarn) skrev 2019-06-24 01:15:08 följande:

    Hur gamla är ni båda , hur länge har ni varit ett par ??


    Jag är ca 45 och han är 51 år och vi jag varit tillsammans i över 15 år. De första 3-4 åren var det inga problem men en dag så sa han att han inte ville det mer.

    Jag har accepterat det men fram tills nu när jag börjat drömma och längtar efter att bli slickad.
  • Anonym (A)
    Anonym (Man 48) skrev 2019-06-24 01:19:37 följande:

    Tråkigt ...skulle uppskatta om min fru sa något som typ ....kan inte du slicka mig ? Det är ju så skönt ....,

    Full gas ..,,

    En del män är väl sådana helt enkelt ...som inte vill.


    Wow! Önskade att min man tänkte så.
Svar på tråden Brukar ni män ge oralnjutning