• Anonym (-)

    Hur många Nej Tack på fråga om date har ni som mest fått innan någon tackat Ja?

    Jag undrar hur många försök till date (inte samma person) har ni som mest behövt göra innan någon accepterat en date?

    Tex max 10 nej innan någon sade ja.

    Med försök menar jag IRL kontakt eller kontakt via nätet (kanske inte inräknat första kontakten).

  • Svar på tråden Hur många Nej Tack på fråga om date har ni som mest fått innan någon tackat Ja?
  • Anonym (Man)
    Anonym (-) skrev 2019-06-24 12:54:20 följande:

    Jag undrar hur många försök till date (inte samma person) har ni som mest behövt göra innan någon accepterat en date?

    Tex max 10 nej innan någon sade ja.

    Med försök menar jag IRL kontakt eller kontakt via nätet (kanske inte inräknat första kontakten).


    Väldigt få nej men då har vi alltid lärt känna varandra under ett tag så frågan kommer inte som en blixt från klar himmel.

    Nej har det blivit när jag dumraggade på internet.
  • Anonym (fabian)
    Anonym (Man) skrev 2019-06-24 12:59:30 följande:
    Väldigt få nej men då har vi alltid lärt känna varandra under ett tag så frågan kommer inte som en blixt från klar himmel.

    Nej har det blivit när jag dumraggade på internet.
    Jag önskar också jag vore en man som dig, som damer tackar ja till.
  • Anonym (-)
    CitronTulo skrev 2019-06-24 13:01:27 följande:

    Har aldrig fått nej eftersom jag känner av ifall personen verkar intresserad innan jag frågar!


    Du måste vara bra på att känna av personer!
  • Anonym (Man)
    Anonym (fabian) skrev 2019-06-24 13:01:37 följande:
    Jag önskar också jag vore en man som dig, som damer tackar ja till.
    Damer tackar generellt inte ja till mig. Däremot så har några jag lärt känna och ömsesidigt flirtat med ett tag blivit glada när vi fått till det att se bara vi.


  • CitronTulo
    Anonym (-) skrev 2019-06-24 13:03:22 följande:
    Du måste vara bra på att känna av personer!
    Jo, det är jag nog! Men att jag är tjej och ser relativt bra ut hjälper ju till också! Eftersom jag aldrig fått nej så är ju självförtroendet väldigt bra på detta område, så tar nog förgivet att personen inte kommer att neka mig en dejt om jag frågar, haha!
  • Anonym (-)
    CitronTulo skrev 2019-06-24 13:34:41 följande:

    Jo, det är jag nog! Men att jag är tjej och ser relativt bra ut hjälper ju till också! Eftersom jag aldrig fått nej så är ju självförtroendet väldigt bra på detta område, så tar nog förgivet att personen inte kommer att neka mig en dejt om jag frågar, haha!


    Det underlättar säkert.
  • Anonym (Charlotte)

    Det har nog nästan aldrig hänt. Typ två nej på 20 år eller nåt sånt. Jag frågar inte om jag inte har ett besvarat intresse. Så jag har en ganska bra pejl på vad motparten tycker om mig.

  • Liberté

    Tror jag fått något nej men brukar hamna i längre förhållanden samt bli utbjuden rätt snabbt efter ett tagit slut.

    När jag själv bjuder ut någon brukar det vara när jag känt en attraktion/flirt mellan mig och den andra så tror inte ofta jag fått nobben där de senaste 15 åren..kanske är om någon är i förhållande.

    Så svaret på frågan 0-1?

  • Anonym (-)

    Oj, så alla får nästan till en dejt de flesta gånger de frågar? Wow.

Svar på tråden Hur många Nej Tack på fråga om date har ni som mest fått innan någon tackat Ja?