• Helena2019

    Mina bröst har slutat ömma i V6, MF??

    Hej

    Mina bröst har helt slutat ömma och känns ?normala? aningen större bara, är detta ett tecken på missfall? Är i vecka 6 (5+4)

  • Svar på tråden Mina bröst har slutat ömma i V6, MF??
  • Ebo88

    Det behöver inte vara ett tecken.

    Min andra graviditet började jag blöda i v.6+0 och då försvann värken i brösten. Blödde fram till v.12 sen kom de ömma brösten tillbaka.

    I vintras fick jag tidigt missfall i v.6. Även då försvann värken i brösten

  • Helena2019

    Fick du även missfall din andra graviditet?

    Jag har inte blödigt något, ändå orolig för MF, då brösten känns normal igen

  • Ebo88
    Helena2019 skrev 2019-07-03 19:05:16 följande:

    Fick du även missfall din andra graviditet?

    Jag har inte blödigt något, ändå orolig för MF, då brösten känns normal igen


    Jag födde henne stilla i v.25 men det hade absolut ingenting med blödningarna som jag hade i början med att göra eller att brösten slutade ömma.

    Ibland kan symptom komma och gå.

    Ibland kan det vara tecken på missfall men likaväl så kan det ge sig för att sedan börja igen.
  • Anonym3323

    Mina bröst ömmade ca 14 dagar efter mitt MF, så tror att det inte är ett tecken. Fick höra av min barnmorska att symtomen kan komma och gå också, vissa dagar kan man känna mindre helt enkelt. :) 

  • milow16
    Helena2019 skrev 2019-07-03 19:05:16 följande:

    Fick du även missfall din andra graviditet?

    Jag har inte blödigt något, ändå orolig för MF, då brösten känns normal igen


    Hur har det gått? har dina symptom kommit tillbaka?

    jag är i v6 och började märka att mina bröstvårtor inte är lika ömma längre samt inte lika mycket illamående.
Svar på tråden Mina bröst har slutat ömma i V6, MF??