• Anonym (Hurra)

    Arbetslös

    Hurra

    Sambons son blir arbetslös om 1 vecka.

    Då flyttar han hem till mamma.

    Han är 23 år och så jävla lat.

    Här kommer han hem från jobbet sätter sig vid datorn sen anser han att middag ska serveras.

    Att vi andra jobbar senare än räknas inte.

    Middag ska serveras punkt slut.

    Sen ska rena kläder finnas punkt slut.

    Han har dessutom varit så korkad att inte gått med i a-kassa så sen har han inga pengar.

    Jag tycker det ska bli skönt att bli "barnfri".

  • Svar på tråden Arbetslös
  • Anonym (tessan)

    Bra försök till Haiku, men jag tror rytmen är ganska fel, det blir inte en haiku automatiskt bara för att man delar in texten i underliga stycken.

  • Anonym (Hurra)
    Anonym (tessan) skrev 2019-07-04 20:15:15 följande:

    Bra försök till Haiku, men jag tror rytmen är ganska fel, det blir inte en haiku automatiskt bara för att man delar in texten i underliga stycken.


    Har inte gjort det med flit så sluta va så jävla dum.
  • Anonym (lol)

    Jag fattar inte riktigt vad du vill med tråden. Vad vill du diskutera?
    Vad ett vuxet bonusbarn gör hemma hos den andre föräldern?
    På vilket sätt påverkar det dig?

  • Benny Retro

    Förstår faktiskt inte denna glädje över hans flytt. Han har det bra som det är. Han hittar säkert ett nytt jobb på stört.

  • Ess

    Men det var väl inte dina problem att han är bortskämd?
    Hade han väntat på att jag skulle laga mat till honom så hade han väntat förgäves, för jag hade skitit i honom och gjort till mig själv. Likadant med tvätt och allt annat.
    Men jag förstår att det blir skönt att bli av med honom. Se bara till att städa ut hans rum och börja använda det till annat så att han inte får för sig att flytta tillbaks om inte mamman servar honom tillräckligt bra.

Svar på tråden Arbetslös