• Norrköping kille

    Ska jag gå eller stan

    Hej på er

    Jag och mitt partner har det inte lätt vi har skilds när vi skulle var där för varandra, hon vill att jag skulle lämna vårat hus och det gjorde jag ( mår dålig av det en idag )det gick inte att prata med varandra nu förstör ni varför jag lämna huset

    Vår dotter in sjuka i cancer och jag om min fru klar inte att se på varandra ca 2 år på sjuk får vi höra att vår älskling kommer inte leva långt tid jag kan inte förklara i ord längre hur det känns hon dog i våra armar

    Jag och min ex var i från varandra ca 8 mån,mådde skit försökte hitta tillbocks i livet men det är inte lätt. Så jag köpte mark och byggde ett hus som terapi och det har hjälpt mig

    Nu kommer det roligta jag tycker att jag skulle sitta ner med min ex och föröka pratA med henne för att vi har ett barn till att tänka på och svar jag fick det är henna önska men hon säger till mig jag har gjort mycket mistagg i livet men som dum jag är tänker inte på vad hon menar med mistagg

    Vi filtar in i huset och startar ett nytt familjen liv nu kommer problem sex lika med 0 hon kan inte ta ett glas vin med mig . Det är bara FB och Instagram för henne och nu jobbar hon 75%

    Alltid är hon slut.Var vill jag komma när hon var singel levde hon livet fest sprit killar det läggs upp bilder spriten flödar mm

    Jag känner att jag vill inte leva med någon som inte ger mig sex som inte kan ta ett glas vi. Vin med mig

    Plus det är jag som lagar mat hemma ordnar ekonomi hemma plus driver eget med 30 man

    Vad tycker ni ska jag lämna eller stan

  • Svar på tråden Ska jag gå eller stan
  • Anonym (Herregud)

    Min hjärna exploderade. Det där var nog det värsta jag läst sen Jan Guillou...

  • KimLinnefeldt

    Det låter som om ni inte passar särskilt bra ihop. Gå i familjerådgivning och försök komma fram till om ni kan blir lyckliga tillsammans, eller skulle bli lyckligare tillsammans med några andra. Det är inte skam att skilja sig, det är en skam att leva olycklig hela livet bara för att man inte vågade...

Svar på tråden Ska jag gå eller stan