• Anonym (ärligt nu?)

    Fråga till kvinnor - Har nu nånsin trakasserat en man sexuellt?

    På ett sådant sätt att du själv tänkt att det kanske inte var okej? Att han lite motvilligt gick med på att ha sex med dig mest av snällhet och rädsla för att såra?

    Jag kommer på flera situationer själv som är ytterst tveksamma. Har tagit män för givet många gånger. Har jag varit väldigt attraherad har jag tagit för mig och liksom krävt att de ska ställa upp. Satt mig på dem i sömnen, sugit av dem när de knappt varit medvetna. Tafsat trots att de sagt nej, tjatat mig till sex många många gånger, lipat eller surat om jag inte fått det. Tafsat på skitsnygga snubbar på nattklubbar med lite promille i kroppen osv...glömde säkert något?! Men jag har absolut utnyttjat min ställning som kvinna gentemot män,

    Har varit med om oförlåtliga övergrepp själv både som barn och vuxen men det ursäktar ju inte mitt fräcka beteende.

  • Svar på tråden Fråga till kvinnor - Har nu nånsin trakasserat en man sexuellt?
  • Drottningen1970

    Tjata och be och gråta sig till sex? Tror det är sjuk ovanligt bland kvinnor. Kvinnor vill känna sig åtrådda. Att ligga med en man som bara ställer upp för att vara snäll är nog väldigt avtändande för nästan alla kvinnor. Finns betydligt fler män som inte bryr sig så mycket utan är nöjda bara de får doppa även om kvinnan inte är så sugen.

  • Anonym (Atämm)
    Drottningen1970 skrev 2019-07-08 19:24:06 följande:

    Tjata och be och gråta sig till sex? Tror det är sjuk ovanligt bland kvinnor. Kvinnor vill känna sig åtrådda. Att ligga med en man som bara ställer upp för att vara snäll är nog väldigt avtändande för nästan alla kvinnor. Finns betydligt fler män som inte bryr sig så mycket utan är nöjda bara de får doppa även om kvinnan inte är så sugen.


    Stämmer inte

    När media pratar om kvinnliga orgasmglappet är det många som pratar om att män ska ställa upp för att vara snälla
  • Fjäril kär
    Drottningen1970 skrev 2019-07-08 19:24:06 följande:

    Tjata och be och gråta sig till sex? Tror det är sjuk ovanligt bland kvinnor. Kvinnor vill känna sig åtrådda. Att ligga med en man som bara ställer upp för att vara snäll är nog väldigt avtändande för nästan alla kvinnor. Finns betydligt fler män som inte bryr sig så mycket utan är nöjda bara de får doppa även om kvinnan inte är så sugen.


    Du är lite äldre än mig men min generation där vet jag att vi är många som spelat på tårar och dåligt samvete för att få sex. Det är jättevanligt.

    Försoningssex är klassiskt på det temat. Dramaqueen, tjafs, tårar = sex
  • Anonym (ärligt nu?)
    Drottningen1970 skrev 2019-07-08 19:24:06 följande:

    Tjata och be och gråta sig till sex? Tror det är sjuk ovanligt bland kvinnor. Kvinnor vill känna sig åtrådda. Att ligga med en man som bara ställer upp för att vara snäll är nog väldigt avtändande för nästan alla kvinnor. Finns betydligt fler män som inte bryr sig så mycket utan är nöjda bara de får doppa även om kvinnan inte är så sugen.


    Jag kan säga att få killar har klarat mitt tempo. Har känt mig väldigt åtrådd i mitt liv av många män och kvinnor men blir lätt too much. Använder sex för bekräftelse och uttråkning. Har inte tagit hänsyn till alltid att män behöver återhämtning och vissa dessvärre betydligt längre än jag står ut med. Har också blivit tjatad på och ställt upp en del men är bättre på att säga nej då jag äcklas av sex om jag inte är tänd.
  • Anonym (ärligt nu?)
    Anonym (Atämm) skrev 2019-07-08 19:26:00 följande:
    Stämmer inte

    När media pratar om kvinnliga orgasmglappet är det många som pratar om att män ska ställa upp för att vara snälla
    De flesta män har ställt upp på allt jag velat. Nästan alltid fått min vilja fram. Har också tagit for ever att komma periodvis. Män har varit änglar i mina förhållanden. Jag har varit omättlig mestadels.
  • Anonym (Atämm)

    Plus det är väldigt tabu för män som blivit våldtagna

    Folk förväntar sig att de vill ha sex och sedan vågar inte killen säga ifrån eller anmäla sedan

  • Anonym (Atämm)

    Kvinnor har defenivit trakuserat män sexuellt på olika sätt

    Finns många olika trådar plus media som rapporterat om det.

  • Anonym (ärligt nu?)
    MammAmma skrev 2019-07-08 19:58:08 följande:

    Nej, jag har aldrig behövt gå till såna extremer för att få ligga.


    Det är ju inga direkta extremer. Det räcker ju med att du är störtkåt i ett förhållande och killen inte vill. Du har längtat helt galet mycket efter sex, men killen har ingen lust plötsligt.Tiden kanske går, en kväll blir en vecka, blir en månad.  Vad hade hänt om han var en sån där man som många män anklagar kvinnor för att vara här i tråd efter tråd?  En som sällan vill ha sex efter förälskelsefasen, så du får tjatsex  en gång i månaden...

    Hur länge hade du stått ut innan du börjat klaga..försöka?
Svar på tråden Fråga till kvinnor - Har nu nånsin trakasserat en man sexuellt?