• Anonym (Fönster)

    Kvinnor, vad av följande föredrar ni?

    Så, vilket av följande föredrar ni om ni känner er kåta för stunden och vill ligga.

    1. En vältränad snygg man med liten kuk, modern, sportig.

    2. En snygg man med lite ölmage och stor kuk, mer av en gubbe.

    Båda är i samma ålder.

    berätta gärna varför samt var ärliga.

  • Svar på tråden Kvinnor, vad av följande föredrar ni?
  • Anonym (Cm)
    Anonym (Fönster) skrev 2019-07-08 20:37:53 följande:

    Så, vilket av följande föredrar ni om ni känner er kåta för stunden och vill ligga.

    1. En vältränad snygg man med liten kuk, modern, sportig.

    2. En snygg man med lite ölmage och stor kuk, mer av en gubbe.

    Båda är i samma ålder.

    berätta gärna varför samt var ärliga.


    Tror det är bra om du berättar vad som menas med stor respektive liten kuk :)
  • Moder1

    Gillar inte vältränade män generellt så hade nog valt mannen med lite hull på.

    Kukstorleken vet jag ju inget om i första valet.

  • Anonym (killen runt om är viktigare än kuken)

    Den första eftersom jag inte tänder på varken gubbar, ölmagar eller jättekukar.

  • Walker90

    Jag hade valt man nr 2. Jag tänder mer på en man som är lite mullig och kramgo än en man som är för smal och muskulös. Det känns också (möjligtvis lite fördomsfullt) som att en mullig man är lite mer ödmjuk, som att han inte bryr sig lika mycket om vad andra tycker.

    För det tredje har jag någon tanke om att han kanske försöker prestera bättre i sängen för att kompensera att han inte ser lika bra ut som en vältränad, fit man.

  • Anonym (Tjejkompisen)

    Nr 1. Föredrar mindre kukar över större. Allt det andra var ju bättre på nr 1 också. 

  • Anonym (Kåt tjej)
    Anonym (killen runt om är viktigare än kuken) skrev 2019-07-09 00:22:02 följande:
    Den första eftersom jag inte tänder på varken gubbar, ölmagar eller jättekukar.
    Håller med och storleken har ingen betydelse - när ska ni män fatta det?
  • Anonym (Mini)

    Nr1. Tänder inte på gubbstil eller fysisk mjukhet överhuvudtaget hos en man så är ett lätt val..

  • Anonym (Barriär)

    Måste vara jobbigt när den vältränade killen får av sig kläderna och kuken är liten.
    Gubben hon nobbade har en rejäl kuk, som skulle gett henne det hon behöver.

  • Anonym (Mini)
    Anonym (Barriär) skrev 2019-07-09 08:21:53 följande:

    Måste vara jobbigt när den vältränade killen får av sig kläderna och kuken är liten.

    Gubben hon nobbade har en rejäl kuk, som skulle gett henne det hon behöver.


    Fast ?det hon behöver? behöver inte vara det du tydligen tror..själv så älskar jag hela upplevelsen och inte enbart kuk i fittan...det är bara en rätt liten beståndsdel även om det kan vara skönt.
Svar på tråden Kvinnor, vad av följande föredrar ni?