• Anonym (vita äktenskap)

    Du som levt i en sexlös relation?

    Har du ändå kunnat vara nöjd och tillfreds? Känt att relationen var bra och gjort dig lycklig? Att du inte drömt och längtat efter passion med nån annan och känt att du gått miste om den biten i ditt liv?

    Hur i så fall?

  • Svar på tråden Du som levt i en sexlös relation?
  • Anonym (funkar inte i längden)
    Anonym (vita äktenskap) skrev 2019-07-10 11:15:23 följande:

    Har du ändå kunnat vara nöjd och tillfreds? Känt att relationen var bra och gjort dig lycklig? Att du inte drömt och längtat efter passion med nån annan och känt att du gått miste om den biten i ditt liv?

    Hur i så fall?


    Jag har gjort det i många år och accepterat det. Men inte längre.. Nu lever vi i öppet förhållande och jag får ligga med andra. Allt annat fungerar men vi har ingen attraktion kvar och det leder till att vi slutat ligga. Vi hade inte sex på 4 år som längst. Går inte att ha det så i längden. 
  • Anonym (BBW)

    Vill inte kalla det för att sakna passionen men sex saknade jag i många år. Efter några otrohetsaffärer från båda håll bestämde vi oss för att ha ett öppet förhållande. Fungerar väldigt bra för oss men när jag träffar mina KK är det endast kravlös sex inget annat så att kalla det för passion vill jag inte göra.

  • Anonym (Swing for fun)

    Mitt förra äktenskap var i princip helt sexlös de sista åren om man inte räknar med att vi båda var otrogna mot slutet. Var ett helt dött förhållanden så till slut tog jag steget och flyttade. Har idag ett helt annat liv med en annan man och vår relation är långt ifrån sexfattig.

  • Oerhörd
    Anonym (vita äktenskap) skrev 2019-07-10 11:15:23 följande:

    Har du ändå kunnat vara nöjd och tillfreds? Känt att relationen var bra och gjort dig lycklig? Att du inte drömt och längtat efter passion med nån annan och känt att du gått miste om den biten i ditt liv?

    Hur i så fall?


    Ja, det var helt ok. Men jag gör inte om det. Öppet förhållande är mycket, mycket bättre. Vi har numera ett grymt bra sexliv hemma igen, också.
Svar på tråden Du som levt i en sexlös relation?