• Anonym (Vill inte vara obehaglig)

    Rääd för att själv visa upp romatisk intresse - Rädd för att vara obehaglig

    Det är lite jobbigt. Även om någon visar ett romantisk intresse för mig så kan jag ibland bli ställd och fundersam vad jag skall göra. Jag kan få idéer men jag vet inte om det är någonting som skulle kännas rätt och behagligt.

    Just nu är det en kvinna som jag har haft känslor för och jag har märkt ett vis intresse tillbaka. Det var hon som började och därefter började känna känslor för henne. Det har varit helt klart uppenbarligen signaler, men jag har fortfarande agerat artigt och trevligt. Jag har liksom kommit på i efterhand vad för respons jag skall säga och göra. Jag blir så tokigt på mig själv.

    Samtidigt som jag också kan sitta här och fundera på om det skulle vara någonting obehagligt för personen.

    Vad är det bästa mannen egentligen kan göra som respons över det hela. Vad föredrar ni kvinnor och vad skulle ni helst att mannen absolut inte skall göra bara för att ni visat romantisk intresse, vad skulle kunna vara obehagligt?

    Vad skulle kunna vara bekvämt och det bästa som respons?

    Tack för svar!

  • Svar på tråden Rääd för att själv visa upp romatisk intresse - Rädd för att vara obehaglig
  • Anonym (K)

    Om du är intresserad så gå och prata eller bjuda henne.

  • Anonym (A)
    Anonym (K) skrev 2019-07-11 05:24:11 följande:
    Om du är intresserad så gå och prata eller bjuda henne.
    Håller med, prata med henne.
  • Anonym (My)

    Absolut mest obehagligt när man inte får något svar/respons på ens eget intresse. Man möts av tystnad, oförstående, tomt gloende eller nervöst beteende ungefär som att jag erbjöd knark... Det är riktigt creepy.

Svar på tråden Rääd för att själv visa upp romatisk intresse - Rädd för att vara obehaglig