• danisf

    Hur tidigt bröstmjölk?

    Någon som kanske kan hjälpa mig, hehe. Fick mitt första barn i juli förra året och nu denna månad började vi försöka igen med nästa barn. Idag är bim-6 och har känt sånt illamående senaste dagarna samt mensliknande smärtor efter äl (har ej tagit någon sticka men beräknade äl enligt app) som jag aldrig har annars. Och nu ikväll så kände jag hur det blev lite blött på t-shirten på bröstet och såg då att det var lite vitt i bröstvårtan (bröstmjölk antar jag?). Såå frågan är då, kan det sistnämnda vara ett tidigt symptom på grav eller tror min kropp jag är gravid nu bara för att vi börjat försöka? Slutade amma min son när han var 3 mån, han är nu snart 1 år. Hehe kan ju såklart bara vänta tills nästa vecka, men man blir ju så nyfiken :)

  • Svar på tråden Hur tidigt bröstmjölk?
  • EmmaAF

    Mitt första gravtecken var just att jag började läcka bröstmjölk dagen efter fick jag svagt plus på stickan och det var på bim -3

  • danisf

    Testade idag bim-3 också kunde inte hålla mig till fredag, graviiiid!! Visste inte ens att man kunde må illa eller läcka mjölk så tidigt som en vecka innan bim. Är 3+5 idag då!

  • EmmaAF
    danisf skrev 2019-07-16 10:37:34 följande:

    Testade idag bim-3 också kunde inte hålla mig till fredag, graviiiid!! Visste inte ens att man kunde må illa eller läcka mjölk så tidigt som en vecka innan bim. Är 3+5 idag då!


    Åh grattis Ingenting är omöjligt
Svar på tråden Hur tidigt bröstmjölk?