• Inteamanda

    Inte känt sparkar på hela dagen

    Hej! Jag är lite orolig. Igår kände jag inte bebisen lika mycket som vanligt, jag tänkte inte jättemycket på det förutom att jag tyckte det var tråkigt. Idag har jag inte känt några sparkar ALLS.

    Jag är i v.24 och till saken hör väl att jag egentligen bara känt sparkar i knappt två veckor, men när han började gör sig hörd där inne så drog han igång rejält! Har moderkakan i framvägg.

  • Svar på tråden Inte känt sparkar på hela dagen
  • viseversa

    Ring förlossningen och åk in på koll nu på en gång. Oftast är allt bra men skönt att kolla ändå. Och nej dom kommer inte tycka du är larvig och hysterisk som ringer.

  • Bunny on speed

    Ring, du kommer få komma in. Troligen sparkar hen bakåt, så det inte känns. Men du vill bli kollad!


    Bunnies, it must be bunnies!
  • Ebo88
    Inteamanda skrev 2019-07-13 16:40:32 följande:

    Hej! Jag är lite orolig. Igår kände jag inte bebisen lika mycket som vanligt, jag tänkte inte jättemycket på det förutom att jag tyckte det var tråkigt. Idag har jag inte känt några sparkar ALLS.

    Jag är i v.24 och till saken hör väl att jag egentligen bara känt sparkar i knappt två veckor, men när han började gör sig hörd där inne så drog han igång rejält! Har moderkakan i framvägg.


    Hur gick det TS
Svar på tråden Inte känt sparkar på hela dagen