• Anonym (Fredrik)

    Hur kontaktar jag en kvinna i en relation

    Hej!

    I helgen träffade jag en underbar kvinna på krogen. Vi dansade, pratade och hade intensiva blickar som övergick i mycket passion på dansgolvet; dock utan kyssar och smek. Vid kvällens slut så kände vi båda ett behov (min upplevelse) att se om det fanns mer att hämta här. Båda erkände att det var "känsligt" för båda att bli kontaktade via telefon. Hon fick dock mitt telefonnummer och skulle överväga att kontakta mig.

    Jag har själv varit intensivt nyfiken sedan söndag morgon på om hon törs ta ett steg framåt. I denna vånda beslöt jag mig för att försöka hitta hennes nummer på egen hand och eftersom jag kom ihåg hennes förnamn och lite kring hennes yrke så har jag lyckats hitta detta.

    Den skriande frågan är nu hur jag tar kontakta med henne på ett diskret sätt via sms eller telefon utan att för den skull sätta henne i klistret hemmavid i sin familj. Ska kontakta henne på telefon och vara beredd på att låtsas ringa fel eller liknande om någon annan svarar eller skicka ett ganska neutralt sms som hon på något sätt fångar utan att familjen skulle reagera om de såg det? Jag är tacksam för alla konstruktiva tips och idéer!

  • Svar på tråden Hur kontaktar jag en kvinna i en relation
  • Anonym (Fredrik)

    Hej!


    Självklart kan det vara så att hon inte vill/törs ta kontakt och det ska självklart respekteras. Jag söker ett sätt att antingen få det bekräftat utan att orsaka skada eller så få möjlighet att träffas och prata om det under lugna former. Därav söker jag era tips på hur en sådan kontakta kan ske.

    Om någon har en tanke där så skulle det uppskattas mycket!

  • Anonym (Fredrik)

    Återigen, tack för er åsikt om att inte kontakta henna. Jag har noterat detta.

    Önskar få återkoppling om hur en diskret kontakt kan tas, inget annat.

  • Anonym (Suck)
    Anonym (Fredrik) skrev 2019-07-16 22:37:21 följande:

    Återigen, tack för er åsikt om att inte kontakta henna. Jag har noterat detta.

    Önskar få återkoppling om hur en diskret kontakt kan tas, inget annat.


    Varför envisas med att vara en rövhatt?
  • neverpreggo

    Du har redan fått det bekräftat genom att hon inte kontaktat dig.


    Ni hade en kväll. Släpp detta och var inte en creepy stalker.

Svar på tråden Hur kontaktar jag en kvinna i en relation