• Hippiegirl100

    Hjälp med festinbjudan!

    Hej alla glada!

    Jag ska snart ha 40-års-fest och måste få ut inbjudan. Typ nu! Jag har visserligen skickat ut en ?save the date? för drygt en månad sen. Så de flesta vet om att det är på gång. Men jag måste få ut den riktiga inbjudan nu. Dock verkar min hjärnan gå på tomgång. Jag ska ha festen den 10 aug och den ska va hemma i trädgården. Det kommer bjudas på mat och dricka. Har tänkt att ha lekar och dans mm. Tanken är att inga barn ska vara med. Festen börjar 16.30 och håller förhoppningsvis på länge.

    Hade tänkt att inbjudan skulle spegla festen hyfsat. Vill inte att folk har har förväntningarna av 4-rätters middag på lyxrestaurang och så kommer dem till partytält i trädgården. Vill ju heller inte snacka ner festen, för jag tror det kommer bli bra. Stort partytält och bar osv. Hade en tanke om att få ihop ett rim men det är väl eg inte superviktigt. Men nåt roligt, och fokus på att det ska bli en jäkligt rolig fest! Tänkte man kunde skoja om att innan man har problem med lårbenshalsen osv är det dags att passa på att slå klackarna i taket. Nåväl, skulle någon kreativ och vänlig själ vilja hjälpa mig är jag innerligt tacksam.

  • Svar på tråden Hjälp med festinbjudan!
  • Giftskåneman

    Du får gärna pma mig för råd, tyvärr är det alldeles för sent för inbjudan, vi får hoppas på det bästa ändå men bli inte besviken om hälften redan är bokade den helgen

  • Hippiegirl100

    Nja, jag har ju skickat en save the date för längesen. Då tackade typ alla ja. Så datumet har nog de flesta hållet för min fest. Däremot har jag inte gett dem detaljerna än.

Svar på tråden Hjälp med festinbjudan!