• joffan

    Hur och hur ofta ger du din älskling kärleksbekräftelser?

    Finns massor av olika sätt att ge kärlek. Är nyfiken på hur ni där ute gör. Hur visar ni att ni uppskattar eran kärlek?

    Ger blommor?, säger att ni älskar er partner?, masserar fötterna?, kramas?, har sex? Ger av er tid? Eller visar ni kärlek på andra sätt? och hur ofta visar ni er kärlek för den ni älskar? Varje dag?

  • Svar på tråden Hur och hur ofta ger du din älskling kärleksbekräftelser?
  • Anonym (Frugan)

    Jag gör osjälviska saker för min man som jag vet att han uppskattar mest. Det kan vara ex att han får sticka iväg en helg då och då med polarna, ge honom frukost på sängen, låta honom slippa hushållsarbetet en kväll så att han kan sätta sig och spela (hans hobby och avkoppling) och serva honom med snacks och dricka.

    Han han ex komma hem med min favoritchoklad för att han räknat ut att jag har mens, tar med mig på parmassage på salong etc.

    Vi ger även varandra massage om vi haft en slitsam dag, säger mer eller mindre dagligen att vi älskar varandra, säger alltid puss i telefonen, skickar hjärtan på sms.

    Vi har väl lite filosofin att om vi gör den andre lycklig så får man tillbaka densamma. Oftast behövs det bara små saker i vardagen för att visa kärlek och uppskattning för varandra. Ex igår så vägrade ena barnet att sova och ropade på mig hela tiden (sexåring som ville titta på tv kl 22!), och då tog mannen hela den fajten och sa åt mig att sitta kvar i soffan. (Hans bonus så hade varit enkelt för honom att strunta i det och låta mig ta hand om barnet då det var mig barnet ropade på).

    Det låter kanske som en löjlig grej, men för mig är det betydelsefullt och det vet min man så då avlastar han mig med det så att jag ska slippa.

  • Anonym (Särbon)

    Jag skickar God morgon sms, godnatt sms varje dag om vi inte är på samma adress.

    Är vi ifrån varandra ringer vi och då berättar jag ofta hur viktig, fin, attraktiv och hur mycket jag vill ha honom, lyssnar på hur han haft det på jobbet, om det är något annat han berättar om osv.

    När vi ses så är vi väldigt fysiska, håller handen i soffan, masserar axlar, fötter, rygg , har sex, pratar och lyssnar mycket, gosar...

Svar på tråden Hur och hur ofta ger du din älskling kärleksbekräftelser?