• Anonym (Tornado)

    Behöver gnälla av mig lite grann

    Jag är så jävla kåt att jag snart går in i väggen.

    Kan varken hitta en lämplig kille eller tillfredsställa mig själv eftersom jag inte har eget utrymme där jag bor.

    Det börjar bli plågsamt men vill inte hamna i säng med en ful kille eller någon som behandlar mig illa.

    Träning gör att jag slipper det för stunden men resten av dagen börjar jag bli ofokuserad vilket gör mig irriterad.

    Jag är kvinna om någon undrar.

  • Svar på tråden Behöver gnälla av mig lite grann
  • Giftskåneman
    Anonym (Tornado) skrev 2019-08-03 10:18:04 följande:

    Jag är så jävla kåt att jag snart går in i väggen.

    Kan varken hitta en lämplig kille eller tillfredsställa mig själv eftersom jag inte har eget utrymme där jag bor.

    Det börjar bli plågsamt men vill inte hamna i säng med en ful kille eller någon som behandlar mig illa.

    Träning gör att jag slipper det för stunden men resten av dagen börjar jag bli ofokuserad vilket gör mig irriterad.

    Jag är kvinna om någon undrar.


    Stackars dig då, stöter verkligen fula killar på dig, hoppas du säger ifrån på skarpen då.
  • Run42

    Vad vill du ha för kille? Finns många kåta killar som vill knulla...:)

  • Anonym (Tornado)

    Run42

    Iaf nån smal attraktiv kille gärna mörkhårig.

    Kanske jag är för snabb att avvisa när jag inte tänder på killens utseende

    Jag känner mig själv, hoppar jag i säng med en kille som inte håller måttet.

    Alltså ful eller som har en pinn smal kuk så är det ungefär som att äta en påse chips istället för att äta en portion husmanskost.

    Alltså ger ångest och man blir definitivt hungrigare sen

  • Run42

    Ok, jag checkar in i lång, smal och vältränad i alla fall... kuken är jag väldigt nöjd med!

  • Anonym (H)

    Är du ful själv då? Eftersom du endast verkar få ligga med fula män?

  • Run42
    Anonym (Tornado) skrev 2019-08-03 10:55:56 följande:

    Run42

    Vart bor du?


    Stockholm, du? Skicka pm!
  • Anonym (Tornado)

    Har precis flyttat från Stockholm, vad synd.

    Vi bor för långt bort från varandra

  • Anonym (!/!/!/)
    Anonym (Tornado) skrev 2019-08-03 10:49:49 följande:

    Run42

    Iaf nån smal attraktiv kille gärna mörkhårig.

    Kanske jag är för snabb att avvisa när jag inte tänder på killens utseende

    Jag känner mig själv, hoppar jag i säng med en kille som inte håller måttet.

    Alltså ful eller som har en pinn smal kuk så är det ungefär som att äta en påse chips istället för att äta en portion husmanskost.

    Alltså ger ångest och man blir definitivt hungrigare sen


    Du ska såklart inte ligga med någon du inte tänder på. Finns ingen anledning. Gå ut på krogen och träffa någon snygging.
  • Anonym (!/!/!/)
    Anonym (H) skrev 2019-08-03 10:56:46 följande:

    Är du ful själv då? Eftersom du endast verkar få ligga med fula män?


    Du MÅSTE vara en man. Bara en kränkt liten man kan skriva en sån korkad kommentar. "Buhu hon vill själv välja vem hon har sex med. Buhu buhu. Hon är säkert ful"

    Väx upp och fatta att som
    kvinna får man ha EXAKT vilka krav man vill på den man faktiskt ligger med.
  • Anonym (Tornado)

    Du har så rätt i vad du säger

    Känner mig bara så frustrerad över detta

    Är inte den typen som går på krogen/baren och raggar.

    Delvis för att jag inte har vänner att gå dit med sen tror jag inte killar mellan 24-36 inte riktigt sitter och hänger på baren för att ragga.

  • Anonym (!/!/!/)
    Anonym (Tornado) skrev 2019-08-03 11:30:21 följande:

    Du har så rätt i vad du säger

    Känner mig bara så frustrerad över detta

    Är inte den typen som går på krogen/baren och raggar.

    Delvis för att jag inte har vänner att gå dit med sen tror jag inte killar mellan 24-36 inte riktigt sitter och hänger på baren för att ragga.


    Ja det är svårt. Speciellt hur utrustade dom är. Man kan inte se genom kläder. Jag träffade min KK på krogen dock. Vi "höll ihop" i 3 år sen träffade jag mitt livs kärlek. Jag och min KK hade BARA sex inget annat. Han var en väldigt fin människa. 10 år äldre än mig. Jag var bara 20 när vi träffades. Han var dessutom en tränare i en kampsport och hade en kropp därefter.
  • Anonym (Tornado)

    Tack så mycket för din berättelse,ger mig mycket hopp.

    Ska nog dra ut på krogen och spana in utbudet.

  • Run42

    Ni verkar ju ha självförtroende och veta vad no vill ha! Sånt funkar i alla fall på mig...:)

  • Anonym (!/!/!/)
    Anonym (Tornado) skrev 2019-08-03 11:37:32 följande:

    Tack så mycket för din berättelse,ger mig mycket hopp.

    Ska nog dra ut på krogen och spana in utbudet.


    Ja han var ingen typisk krogenkille heller. Han var där med en kompis. Jag var dock full
    men inte han. Först så ryggade han lite när jag sa min ålder men jag är så satans charmig att han inte kunde låta bli. Var väldigt bra jämställt sex och han visade mig stor respekt. Vi kunde båda höra av oss till varandra när vi var sugna. Och på morgonen när han gått till jobbet kunde jag hitta små lappar han lämnat och tackat för natten. Han var söt. Men det var aldrig kärlek.
  • Anonym (stina)

    Nutte då. Grattis, du tillåter dig att vara ett mönsteroffer för vårt degraderande och sexfixerade samhälle.

  • Anonym (!/!/!/)
    Anonym (stina) skrev 2019-08-03 11:58:21 följande:

    Nutte då. Grattis, du tillåter dig att vara ett mönsteroffer för vårt degraderande och sexfixerade samhälle.


    Vad menar du? Förklara gärna närmare tack.
Svar på tråden Behöver gnälla av mig lite grann