• Anonym (Brie)

    Jag har lust och avbryta min graviditet pga att sambon slog mig, så sjukt förkrossad

    Jag vet inte om någon känner igen känslorna som jag har nu, men känner mig så sjukt ledsen, chockad och känner skam över att behöva berätta för mina närstående över vad som hänt... egentligen vill jag bara försvinna från världen då jag tycker vi lever i en hemsk värld och jag känner mig inte trygg i mitt eget hus. 

    Tidigare under kvällen skulle jag överraska sambon med grav-stickan då vi längtat mycket efter barn och jag trodde det magiska ögonblicket vi skulle dela, skulle alltså vara det finaste minne genom livet.

    Väntar på sambon och när han väl kommer hem så är han på sjukt dåligt humör, säger inte hej utan går in till sovrummet och smäller till dörren så hårt att min favorit tavla från väggen åker ner på golvet och glaset går i bitar såklart, blir så fruktansvärt ledsen så jag öppnar dörren igen efter honom och säger- titta vad du gjort din skitunge.. sen gick det så fort och jag kände bara en varm och bultande kind och nästa ögonblick är han inte hemma. 

    Ska jag skaffa barn med en sån man? 

  • Svar på tråden Jag har lust och avbryta min graviditet pga att sambon slog mig, så sjukt förkrossad
  • Anonym (xyx)

    Nej det ska du självklart inte. Vad är det för hem du tänker dig att barnet ska växa upp i med utbrott, öknamn och våld. Jösses. Ni behöver växa upp båda två innan ni försöker igen med andra personer.

  • Mom2be262

    Nej! Jag skulle råda dig att ta dig därifrån nu! Han är inte hemma som jag förstod det, PK till dina föräldrar eller någon närstående! Snabbt!

  • Anonym (Brie)
    Anonym (xyx) skrev 2019-08-04 23:20:45 följande:

    Nej det ska du självklart inte. Vad är det för hem du tänker dig att barnet ska växa upp i med utbrott, öknamn och våld. Jösses. Ni behöver växa upp båda två innan ni försöker igen med andra personer.


    Båda ska växa upp? Vad gjorde jag för fel? 
  • Anonym (Brie)
    Mom2be262 skrev 2019-08-04 23:25:45 följande:

    Nej! Jag skulle råda dig att ta dig därifrån nu! Han är inte hemma som jag förstod det, PK till dina föräldrar eller någon närstående! Snabbt!


    Jag har ringt till min syster och hon kommer förbi snart och jag vet inte var sambon tog vägen, men är inte hemma iaf. 
  • Anonym (xyx)
    Anonym (Brie) skrev 2019-08-04 23:26:10 följande:

    Båda ska växa upp? Vad gjorde jag för fel? 


    Tycker du att det hör till ett kärleksfullt och moget förhållande att kalla den andra för skitunge???
  • Anonym (Brie)

    Ja, man beter sig som ett barn om man kommer hem utan att hälsa och sen slänger dörren efter sig som i sin tur tog sönder min tavla. 
    Skulle jag bara titta på och klappa honom på huvudet? 

  • Anonym (Man48)

    Nej..du har inte gjort något fel

    Att leva i ett sånt förhållande betyder att du inte kan vara dig själv och vara trygg som människa

    Försök lämna honom om du kan ...

    Du förtjänar mycket bättre

    Barnet är ditt beslut ....

Svar på tråden Jag har lust och avbryta min graviditet pga att sambon slog mig, så sjukt förkrossad