• Anonym (Heja sex)

    I vilka sammanslutningar / föreningar / kursverksamheter är det enklast att få ligga? (Som man.)

    Som rubriken lyder. :)

  • Svar på tråden I vilka sammanslutningar / föreningar / kursverksamheter är det enklast att få ligga? (Som man.)
  • Anonym (Linda)

    Välj sånt som uppenbart tilltalar kvinnor så kommer majoriteten vara möjligt liggmaterial.

    I mitt liv så är det detta som har störst andel kvinnor - körsång, teatergrupper, språkkurser, akvarellmålning, volontär inom kyrkan, zumba, ridsport

  • Anonym (Heja sex)
    Anonym (Linda) skrev 2019-08-06 14:04:53 följande:

    Välj sånt som uppenbart tilltalar kvinnor så kommer majoriteten vara möjligt liggmaterial.

    I mitt liv så är det detta som har störst andel kvinnor - körsång, teatergrupper, språkkurser, akvarellmålning, volontär inom kyrkan, zumba, ridsport


    Den stora frågan är om kvinnorna är sexuellt svultna där.
  • Anonym (Heja sex)
    Robert 832 skrev 2019-08-06 14:35:31 följande:

    Spelar ingen roll var du söker men vem du raggar upp.


    Träffyta är ju bra dock. Söker inget så men är nyfiken.
  • Anonym (Heja sex)
    Anonym (Gubben 56) skrev 2019-08-06 15:08:21 följande:

    Kyrkans dörrar är alltid öppna.


    De ligger mest inom äktenskapet?
  • Anonym (M)

    Man ska inte gå med i nån förening bara för att få ligga. Då ska man inte vara välkommen på kursen tycker jag, vi tjejer ska kunna vara trygga.

  • Anonym (Attityd)

    Tjejer har rätt att känna sig fredade och trygga på kurser etc, inte bli utstirrade av slemmiga män som bara vill knulla.

  • Anonym (M)
    Anonym (Attityd) skrev 2019-08-06 15:39:09 följande:

    Tjejer har rätt att känna sig fredade och trygga på kurser etc, inte bli utstirrade av slemmiga män som bara vill knulla.


    Precis! Om dom vill knulla få dom gå till bodycontact som en annan när det trycker på.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Heja sex) skrev 2019-08-06 15:23:21 följande:

    Den stora frågan är om kvinnorna är sexuellt svultna där.


    Det är ju inte direkt att det lyser en neonskylt i pannan va? Oavsett vilken kontaktyta du väljer.
Svar på tråden I vilka sammanslutningar / föreningar / kursverksamheter är det enklast att få ligga? (Som man.)