• Anonym (villvaralen)

    Har jag kraftig hårväxt?

    För att jag ska vara len "där nere" behöver jag raka mig var annan dag, är det normalt eller har jag onormalt kraftig hårväxt?
    Hur är det för er andra tjejer/kvinnor?

  • Svar på tråden Har jag kraftig hårväxt?
  • Anonym (hatar hår)

    Samma här. Har extremt kraftig hårväxt och sticks som bara den bara några timmar efter rakning som killars ansikten. Rakar baksida lår, bikinilinje, vader, mellan och runt skinkor så det är en del att hålla reda på och inget spontansexande;/

  • Anonym (villvaralen)
    Anonym (hatar hår) skrev 2019-08-09 10:41:10 följande:

    Samma här. Har extremt kraftig hårväxt och sticks som bara den bara några timmar efter rakning som killars ansikten. Rakar baksida lår, bikinilinje, vader, mellan och runt skinkor så det är en del att hålla reda på och inget spontansexande;/


    Åh, då har du det många gånger värre, jag har bara hår på venusberget och runt fiffi.
  • Anonym (hatar hår)
    Anonym (villvaralen) skrev 2019-08-09 14:53:38 följande:
    Åh, då har du det många gånger värre, jag har bara hår på venusberget och runt fiffi.
    LYXSkål
  • Anonym (Eva)

    Jag har också väldigt kraftig hårväxt. Det tar en väldig tid om jag ska få ordning på allt. Särskilt kraftig hårväxt i och runt rumpan. Har även hår från venusberget upp till naveln.

  • Anonym (hatar hår)
    Anonym (Eva) skrev 2019-08-09 16:28:05 följande:

    Jag har också väldigt kraftig hårväxt. Det tar en väldig tid om jag ska få ordning på allt. Särskilt kraftig hårväxt i och runt rumpan. Har även hår från venusberget upp till naveln.


    Hur upplever du att hårväxten påverkat ditt sexliv och dejtande? Problem?
  • Anonym (Eva)

    Det har inte inneburit några problem alls så. Är gift sen 15 år och min man tycker det är lika gott hårigt som när det är nyfriserat. Dessutom var inte hårväxten lika kraftig i yngre år då jag hade olika sexpartners.


    Anonym (hatar hår) skrev 2019-08-09 16:46:02 följande:

    Hur upplever du att hårväxten påverkat ditt sexliv och dejtande? Problem?


  • Anonym (hatar hår)
    Anonym (Eva) skrev 2019-08-09 17:07:57 följande:

    Det har inte inneburit några problem alls så. Är gift sen 15 år och min man tycker det är lika gott hårigt som när det är nyfriserat. Dessutom var inte hårväxten lika kraftig i yngre år då jag hade olika sexpartners.


    Ah vilken tur då:)
  • Anonym (Eva)

    Ja, men hade väl inte haft något emot direkt om behåringen var mindre aggressiv. Känns väl sådär kvinnligt när jag är mer hårig än karln min.

    Dessutom gillar jag inte hår på män :)


    Anonym (hatar hår) skrev 2019-08-09 17:31:25 följande:

    Ah vilken tur då:)


Svar på tråden Har jag kraftig hårväxt?