• Anonym (123)

    sex som betalning

    Tror ni att en kvinna kan få hjälp hemma av killar och män emot att de får sex i slutet av dagen? Olika tjänster som vill få gjort hemma inne och runt huset. Skulle du som man vara intresserad av något liknande byte?

    OBS UNDANBEDES gliringar om att det är så att vara ihop med en kvinna osv. NEJ jag pratar inte om ett äktenskap, samboskap eller särboskap. Utan ett uttalat uppgjort byte med en man man inte ska ha relation med.

  • Svar på tråden sex som betalning
  • Anonym (plow)

    Klart det funkar men skulle inte vara intresserad själv.

    Snor tråden med en fråga, skulle detta räknas som prostitution i lagens mening?

  • Anonym (Elektrikern)

    Det händer oftare än vad folk tror att man som hantverkare får förslag på betalning genom middag med efterföljande mys. Rätt kvinna så hade jag nog nappat men till 99% så har det inte varit i min smak och numera gör jag inte så mycket jobb åt privatpersoner på sidan om.

  • Anonym (Kat)
    Anonym (plow) skrev 2019-08-10 14:26:49 följande:

    Klart det funkar men skulle inte vara intresserad själv.

    Snor tråden med en fråga, skulle detta räknas som prostitution i lagens mening?


    Är inte 100% säker men jag tror det skulle kunna klassas som prostitution. 

    Inom mitt yrke har vi sett ett ökat problem med att unga tjejer i högstadieåldern  låter äldre killar ha sex med dom i utbyte mot alkohol, kläder och cigg men även(!) för att få skjuts någonstans och liknande och där är det ju inte pengar eller en fysisk vara i betalning utan en tjänst. Dessa fall har klassats som prostitution. 
  • Tukt

    Det där upplägget är ju rätt vanligt vid dominans. Men med skillnaden då att kvinnan avgör själv vad och om hon vill. Inte sällan får hon också någon form av present.

  • Anonym (123)
    Tukt skrev 2019-08-10 15:29:15 följande:

    Det där upplägget är ju rätt vanligt vid dominans. Men med skillnaden då att kvinnan avgör själv vad och om hon vill. Inte sällan får hon också någon form av present.


    Nej det där är någonting annat, arbetet ska inte vara en del av en sexlek. Inget pisk eller förnedring heller om han inte klipper gräset tillräckligt bra eller liknande företeelser.

    Jag pratar om rent byte av tjänster
  • Anonym (123)
    Robert 832 skrev 2019-08-10 15:33:48 följande:

    Skulle föredra det upplägget före en relation faktiskt.


    Men hur mycket jobb tycker du är rimligt att utföra då?
  • Robert 832
    Anonym (123) skrev 2019-08-10 15:38:49 följande:

    Men hur mycket jobb tycker du är rimligt att utföra då?


    Beror på vad man kommit överens om. Misstänker att det skiljer sig väldigt mycket beroende på VEM som vill ha ett jobb utfört och VAD som ingår i betalningen osv.

    Tror det blir svårt att upprätta ett valutasystem som ska gälla alla eftersom viss kvinnor kommer män vilja ha betalt av hellre än ta sexuella tjänster.
  • Anonym (123)
    Robert 832 skrev 2019-08-10 15:51:27 följande:
    Beror på vad man kommit överens om. Misstänker att det skiljer sig väldigt mycket beroende på VEM som vill ha ett jobb utfört och VAD som ingår i betalningen osv.

    Tror det blir svårt att upprätta ett valutasystem som ska gälla alla eftersom viss kvinnor kommer män vilja ha betalt av hellre än ta sexuella tjänster.
    frågan gäller just dig och en kvinna du skulle kunna tänka dig upplägget med, frågan gäller vad just du tycker är rimligt att byta mot vad
  • Anonym (Pelle)

    Blev erbjuden sex/oralsex istället för betalning ett par tillfällen för många år sedan när jag körde taxi. Speciellt av unga tjejer som varit ute och festat. Hände att jag nappade ett par gånger faktiskt.

Svar på tråden sex som betalning