• Gottegrisen91

    Normalt att känna symtom redan 6 dagar innan BIM?

    Jag hade ägglossning 2/8, 5 dagar senare fick jag molvärk när jag stod i köket o laga mat, i samband med detta stack det och hugg ett par gånger. Molvärken har hållt i sig sen dess och idag har jag 5 dagar kvar till BIM, igår fick jag plötsligt sura uppstötningar, rapade hejdlöst och tröttheten ska vi inte ens prata om.

    Jag har barn sen tidigare men aldrig känt mig såhär säker på en graviditet som jag gör nu, med mina andra kände jag absolut ingenting. Visst nu är det 5 år sedan sen jag fick minsta men jag känner mig helt hundra på att jag är gravid nu. Detta är tredje försöket o tidigare har jag inte tänkt på det eller känt några konstigheter innan mens.

    Ska tillägga att jag tog ett test i morse som inte visade något märkbart.

    Någon som sitter i samma båt?

  • Svar på tråden Normalt att känna symtom redan 6 dagar innan BIM?
  • zetterlund00

    Jag plussade bim-6 & testade bara för att jag hade symptom och som du var helt säker på att jag var gravid :) men att plussa så tidigt tror jag inte är så vanligt, mitt plus var super svagt! Så ha is i magen och prova om nån dag igen :D håller tummarna för dig! :)

  • Gottegrisen91

    Pl



    Plussade svagt idag! BMI -3 ska ta ett digitalt imorgon också bara för att, tog ett från babyplan idag på eftermiddagen som också gav ett svagt streck! Så visst var jag gravid trots allt:) så lycklig!

  • Gottegrisen91
    bligravid123 skrev 2019-08-14 20:14:47 följande:

    Hur har det gått?


    Nu hamnade bilen dock på fel håll =/ men ett plus är det :)
  • bligravid123
    Gottegrisen91 skrev 2019-08-14 21:14:55 följande:

    Nu hamnade bilen dock på fel håll =/ men ett plus är det :)


    Stort härligt grattis!!!!
Svar på tråden Normalt att känna symtom redan 6 dagar innan BIM?