• DaddyCool69

    Assworship

    Godmorgon.

    Jag har länge fantiserat om att utföra en assworship på en kvinna, så min fråga följer; finns det någon som prövat detta eller är det bara jag som är udda?

  • Svar på tråden Assworship
  • Anonym (What)
    DaddyCool69 skrev 2019-08-13 09:19:51 följande:

    Slicka analen kort och gott. Självklart blir det vanligt sex på detta men som assworship som förspel.


    Låter inte så fräscht.
  • Anonym (What)
    DaddyCool69 skrev 2019-08-13 09:41:59 följande:

    Haha, finns väl en hel del andra inte "fräscha" fetish som wet, fötter etc?


    Ja och sen alla idioter som har bajssex hahaha.
  • DaddyCool69
    Anonym (What) skrev 2019-08-13 09:47:53 följande:

    Ja och sen alla idioter som har bajssex hahaha.


    Haha touché, så skitigt ska det inte bli.
  • Tukt
    DaddyCool69 skrev 2019-08-13 09:10:00 följande:

    Godmorgon.

    Jag har länge fantiserat om att utföra en assworship på en kvinna, så min fråga följer; finns det någon som prövat detta eller är det bara jag som är udda?


    Nu blandar du i hop äpplen och päron. Att slicka anal är det samma som rimming, Ass worship är precis som det låter, att man dyrkar en kvinnas rumpa. 
    Där kan det så klart ingå att man slickar. Men det är dyrkan av en specifik kroppsdel som är poängen.
  • Anonym (Kåta Stina)
    Tukt skrev 2019-08-13 09:56:04 följande:

    Nu blandar du i hop äpplen och päron. Att slicka anal är det samma som rimming, Ass worship är precis som det låter, att man dyrkar en kvinnas rumpa. 

    Där kan det så klart ingå att man slickar. Men det är dyrkan av en specifik kroppsdel som är poängen.


    Där håller jag med. Låter rätt ofta mina bottoms dyrka delar av min kropp och Ass worship är rätt vanligt och jag gör det nästan alltid med stringtrosor eller andra trosor på som man bara tajtar till lite för att få fram naken hud. Detta är alltid en belöning för bottoms som har worship som en tigger. Rimming är något helt annat även om det händer att man kombinerar men ser nog vanligtvis rimming mer som förnedringstrigger och för min del är det inte ofta som någon av mina förnedringsslavar gjort sig förtjänt av en så stor belöning.
  • Tukt
    Anonym (Kåta Stina) skrev 2019-08-13 10:06:15 följande:
    Där håller jag med. Låter rätt ofta mina bottoms dyrka delar av min kropp och Ass worship är rätt vanligt och jag gör det nästan alltid med stringtrosor eller andra trosor på som man bara tajtar till lite för att få fram naken hud. Detta är alltid en belöning för bottoms som har worship som en tigger. Rimming är något helt annat även om det händer att man kombinerar men ser nog vanligtvis rimming mer som förnedringstrigger och för min del är det inte ofta som någon av mina förnedringsslavar gjort sig förtjänt av en så stor belöning.
    Tänker också att man kan ha en fetisch för just rumpor, och att detta då kan ingå. Rumpan är ju av de kroppsdelar som man faktisk kan ha som fetisch. 
    Men annars så är jag med dig. Rumpan kan ju vara så oerhört symbolisk vid dominans. Inte minst det att den är slät, fin och helt opiskad!
  • DaddyCool69
    Tukt skrev 2019-08-13 09:56:04 följande:

    Nu blandar du i hop äpplen och päron. Att slicka anal är det samma som rimming, Ass worship är precis som det låter, att man dyrkar en kvinnas rumpa. 

    Där kan det så klart ingå att man slickar. Men det är dyrkan av en specifik kroppsdel som är poängen.


    Lite otydligt av mig. Helt rätt dyrka rumpan ska det vara, men rimming ska ingå liksom facesitting.
Svar på tråden Assworship