• Anonym (osäker)

    Skriva igen - smart?

    Tänk er att man skrivit fram och tillbaka flera gånger om dagen, setts en hel del osv och sen slutar den ena svara. Man blir orolig och undrar varför... Allt annat har varit bra liksom, inga konflikter, man tycker om varandra mer är inte tillsammans, allt har flutit på bra... Hur ska man agera? Killen skulle ut på middag med sina vänner igår. Inte gått lång tid men de skulle inte ut utan bara käka. Han svarade på mitt meddelande under middagen, vilket jag tyckte var gulligt att han tänkte på mig då. Sen svarade jag tillbaka och nu har han inte skrivit. Är inte världens mest komplicerade samtalsämnen så det går ju snabbt att skriva... jag frågade i morse om det var trevligt igår. Så skrev en gång till men liksom väldigt "fritt". Sådär han har också gjort att han, torts att han skrev sist, frågat om jag sovit bra exempelvis. Tror ni mitt sms imorse kan ha förvärrat det? Frågade bara "Hur var det igår?Kyss"

    Han är säkert upptagen men guud jag orkar inte om han typ hittat någon trevlig tjej eller så igår. Kommer inte skriva mer om han inte svarar men fyfaan om denna kille som var så himla fin, jordnära och lugn ska försvinnaObestämdTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-08-18 12:28
    Ska tillägga att vi snackat/setts sen början av juli

  • Svar på tråden Skriva igen - smart?
  • Anonym (lätt)

    Det är som Axl Rose sjöng, It's so easy.
    Om intresset är ömsesidigt så är det enkelt.
    Mejlade med en tjej, vi sågs några ggr. Sen försvann hon, i 2,5 månad.
    Ghostade mig.
    När hon dök upp igen så skyllde hon på att jag inte svarade. Jag svarade alltid.
    Hon tyckte att vi var vänner.
    Jag hade en annan åsikt.

  • Anonym (Mia)

    Blir lite förvirrad av fin text? Är det bara sen igår ni sist hördes? Ha is i magen i så fall och dra inte värsta tänkbara slutsatsen för snabbt. Jag vet att det är tufft att vänta på ett svar från någon man har eller börjat få känslor för. Det blir som ett kontrollbehov av att veta vad den andre gör när hen inte svarar direkt. Det är inte så hälsosamt, försök att träna bort det behovet lite. Gör nånting annat där du inte blir ensam med dina tankar. Då känns inte väntan som en evighet längre.

  • Anonym (Grabben bredvid)

    Hade jag varit killen hade jag väntat med att svara till i morgon eftermiddag typ.
    Bara för att.

  • Anonym (..)

    Gissar att det blev utgång ändå och han sover fortfarande eller är bakis. Han hör nog av sig ikväll. Det gör inget att du skrev imorse men låt honom skriva nu. Har det gått tills imorgon kväll och han inte hört av sig kan du skriva typ 'Är allt okej med dig? Det var ett tag sedan du hörde av dig så jag hoppas det inte hänt något'

    Ifall ni är vana att höras varje dag sedan innan.

  • Anonym (osäker)

    Ser verkligen själv nu hur förvirrande texten är... haha

    Han har svarat, men är väldigt kort kring allt som rör kvällen igår.Obestämd

  • Anonym (Mia)
    Anonym (osäker) skrev 2019-08-18 15:29:19 följande:

    Ser verkligen själv nu hur förvirrande texten är... haha

    Han har svarat, men är väldigt kort kring allt som rör kvällen igår.


    Överanalysera inte då kommer du bara att hitta fel och reagera på sånt du annars inte gjort.
Svar på tråden Skriva igen - smart?