• Nattafnatta

    Gravid - Mest symtom runt BIM som gått tillbaka. Igenkänning?

    Hej!

    Väntar mitt tredje barn.

    Några dagar efter BIM upplevde jag mig ha rätt så mycket symtom, enorm trötthet, molvärk, ömma bröst, förstoppning och blodtrycksfall. Dessa höll i sig i ca en vecka.

    Imorgon går jag in i vecka 7 och känner mig inte lika trött sedan drygt en vecka tillbaka, ingen förstoppning, blodtrycksfall eller molvärk, -endast ömhet i brösten.

    Nu har ju jag haft symtom som "försvunnit", mao inte detsamma som att ännu inte fått några symtom. Vill minnas att symtomen var rätt så konstanta med mina två första även om båda var rätt så lindriga. Känns ytterst konstigt att ha symtom tidigt som sedan försvinner.

    Mina test har varit starka och fick 3+ på Clearblue i vecka 5+0.

    Ingen blödning eller smärta.

    Haft varit oerhört tacksam för era erfarenheter!

  • Svar på tråden Gravid - Mest symtom runt BIM som gått tillbaka. Igenkänning?
  • Nattafnatta

    Det är alltså inte bara en dag med mindre symtom, utan jag hade rätt så mycket symtom i drygt en vecka för att sedan försvinna och nu enbart ha ömma bröst och lättare trötthet.

  • cleoeme

    När symtomen försvinner så kan det röra sig om ett begynnande missfall. Det kan även vara normalt och dina symtom kommer tillbaka.

  • Nattafnatta
    SofiaJak skrev 2019-08-21 12:55:27 följande:

    Hur gick det på ditt vul? :)


    Det var missfall. Började blöda samma dag.
Svar på tråden Gravid - Mest symtom runt BIM som gått tillbaka. Igenkänning?