• Anonym (Gul)

    Kvinnor DP?

    Hur vanligt är det bland kvinnor där ute att ha varit med om en DP?

    Och hur hamnade ni i så fall i den situationen?

  • Svar på tråden Kvinnor DP?
  • Anonym (Gul)
    Giftskåneman skrev 2019-08-19 20:04:37 följande:

    Krävs man har tillgång till minst 2 män


    Ja exakt :)
  • Anonym (Sådär)

    Är nog inte jättevanligt, då man dels måste gilla analsex (om vi med DP syftar på en i varje hål, räknar vi in 2 i samma blir det lite fler, men min erfarenhet är att detvär ovanligare), dels även att vara med flera män samtidigt.

    Men inte så ovanligt som många kanske tror, det är knappast något som enbart förekommer i porrfilmer.

  • Anonym (Q44)

    Nu i somras hade jag glädjen få testa DP på riktigt för första gången och det var hett och helt underbart.
    Minns tillbaka och fantiserar om det nu varje gång som min man slickar mig och när jag tillfredsställer mig själv.
    Längtar till nästa gång.

    Kan inte fatta att jag väntat i så många år innan jag testade.

  • Oerhörd
    Anonym (Q44) skrev 2019-08-20 08:58:10 följande:

    Nu i somras hade jag glädjen få testa DP på riktigt för första gången och det var hett och helt underbart.

    Minns tillbaka och fantiserar om det nu varje gång som min man slickar mig och när jag tillfredsställer mig själv.

    Längtar till nästa gång.

    Kan inte fatta att jag väntat i så många år innan jag testade.


    Åh! Kul att det var så bra! Jag vill också! Behöver bara hitta en man som matchar, och jag är så nedrans kräsen...
  • MrFlex

    Jag tror det är en relativt vanlig fantasi för många. Har aldrig testat men under ett år fick jag och en kompis "erbjudande" från fyra olika kvinnor som ville testa med oss.

    Vi hamnade i den situationen för att de helt enkelt frågade oss.

  • Anonym (Sådär)

    Tycker själv att det är sjukt läckert och upphetsande att vara med i en DP, och tjejerna älskar det!

  • Anonym (Snälla frun)

    Helt underbart. 
    Helst en som jag suger samtidigt, känna hur jag blir fylld i alla hål. Mmm
    Det har hänt mig 2 ggr, vanlig DP ett flertal. Dock krävs att mannen under mig är hård och har ganska lång så att det inte blir struligt med att den halkar ur. 

  • Anonym (Gul)

    I vilka sammanhang har ni hamnat i dom här situationerna?

    -Med två killar! Ja jo det förstår jag ju.. :)

    Men ONS? Swingersklubben? Privat swingande?

  • Anonym (Sådär)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2019-08-20 11:28:34 följande:

    Helt underbart. 

    Helst en som jag suger samtidigt, känna hur jag blir fylld i alla hål. Mmm

    Det har hänt mig 2 ggr, vanlig DP ett flertal. Dock krävs att mannen under mig är hård och har ganska lång så att det inte blir struligt med att den halkar ur. 


    Privat swingande.
Svar på tråden Kvinnor DP?