• Girl97

    Gravid eller bara symtom efter p-piller stopp?

    Hej! Kan inte slita tänka på om jag är gravid eller inte.. jag vill bli det, då jag slutade med piller Rosal den 4 aug och antagligen hade ägglossning nånstans mellan 7-10 augusti. Vet ej exakt då jag inte vet exakt när jag brukade ha mens innan jag började med p-piller för 3-4 år sedan.

    Jag har illamående som kommer och går, hade ömma bröstvårtor som började den 19 augusti och ömmade mindre sen i förrgår. Svullen mage lite och hård i nedre magen. Känner mig trött men det kan ju bero på annat. Fick aldrig någon bortfallsblödning och väntar nu om det kommer någon blödning denna månad alls.... jag hade en blödning i början-mitten av juli medans jag åt piller (ej sockerpiller utan jag äter ihop kartor, men den kom iaf)

    Nu till min fråga: är det någon här som känner igen sig i detta? Fick ni någon bortfallsblödning och blev gravida direkt isf? Eller är detta endast symtom på p-piller stopp? Help me orkar inte vänta.....

  • Svar på tråden Gravid eller bara symtom efter p-piller stopp?
  • Girl97

    Tidigare när jag glömt ett piller i några dagar så har jag fått en blödning efter 3-4 dagar. Då borde det väl va samma sak nu?

Svar på tråden Gravid eller bara symtom efter p-piller stopp?