• Anonym (Anonym)

    Sloppy seconds

    Skulle du vilja knulla din fru, flickvän, partner när hon har sperma från någon annan i sig. Sloppy seconds.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sloppy seconds
  • Anonym (Gladiator)

    Jag skulle vilja knulla dig som femma.

  • Pelle241

    Tanken på min fru med någon annans sperma i sig och på sig tänder mig mycket. Jag skulle dock inte själv vilja ha för mycket kontakt med någon annans sperma, men att knulla henne efteråt. Gärna!

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Gladiator) skrev 2019-08-24 11:39:37 följande:

    Jag skulle vilja knulla dig som femma.


    Ditt lilla troll.. klar du får göra det. Grr..
  • Polymannen

    Är hel mysigt , har provat det åtskilliga gånger , kan inte se nåt konstigt med att kladda runt med andras sperma i en kvinna.

  • Anonym (Man)

    Skulle nog inte gilla det så mycket för egen del.

    Men däremot att få njuta av och fylla en annan mans fru med min sperma, Det tror jag vore fruktansvärt härtigt!!

  • Anonym (Hell no!)

    Skulle aldrig falla mig in att vara "kladdiga tvåan" .... gucka runt i någon annans sats .... näää

  • Polymannen

    Det går lika bra att vara först med och se på när nästa tömmer sig . Kuken blir så hal och kladdig när någon varit före. Är lättare att få in den då med.

  • Anonym (Mr Second)
    Har varit med om att vara nr 2 minst 4 gånger (troligtvis fler, känt samma känsla fler gånger). 2 gånger med min exfru och 2 gånger med min nuvarande sambo. Det är fruktansvärt hett och skönt. Det blir en helt annan känsla eftersom "glidet" blir annorlunda. Orgasmerna blir oftast större hos tjejerna med. Det är ingen undergivenhet med i det utan känslan är snarare tvärt om.
Svar på tråden Sloppy seconds