• Anonym (Johanna)

    Analsex eller inget alls?

    Hej! Ett problem.

    Min kille har liten sexlust. Jag misstänker dock med synnerliga misstankar att han till störst del intresserar sig för analsex. Därav runkar han i smyg till anal-porr och vårt sexliv blir näst intill obefintligt. Jag har testat analsex med honom flera gånger men kommit att inse att det INTE är något för mig. Jag älskar vaginalt sex och vill ha det ofta. Är tight och inte någon död fisk i sängkammaren, så de kommentarerna undanbeds. SKA prata med honom men vill ha feedback här först. Han är toppen i övrigt så vill så gärna att sexlivet ska klaffa med!

    Tilläggas att jag är väldigt generös med avsugningar och med handen medan han inte har låtit mig njuta solo en enda gång! Varit tsm i snart 8 månader...... dejtat ett tag innan dess.... HJÄLP! Tankar, funderingar erfarenheter!!! Bomba mig!!

  • Svar på tråden Analsex eller inget alls?
  • Anonym (så)

    Är ni så olika i sängen kommer det aldrig funka i längden..... 

  • Anonym (C N)

    Håller med Siden att han är bög. Har man en tjej som gillar knulla så inte fan runkar man och ser analporr. Fråga han om det är så och är det så gå vidare och lämna han

  • Anonym (Du vet sanningen)

    Japp håller med ovanstående. En man som har en tjej som vill knulla men han ser hellre på porr och runkar är inget att ha. Ni har olika intressen i livet helt enkelt.

  • CarinaL26

    Är det inget för dig så måste han acceptera det! Svårare är det inte. Jag själv vägrar analsex och en kille som inte respekterade det skulle jag bryta direkt med honom.

  • CitronTulo

    Låter ju som att du är ganska missnöjd med sexlivet i helhet eftersom du skriver att han inte smeker dig eller ger dig oralt fast du gör det med honom?

    Vad man tittar på vad gäller porr behöver väl inte nödvändigtvis vara det man önskar IRL. Men att han hellre runkar och kollar porr än har sex med dig funkar ju inte! Särskilt inte när ni varit ihop så kort tid! Har han varit singel länge innan ni blev ihop? Tänker om han fastnat i runkandet liksom för att han vant sig vid det om han haft en längre period utan tjej?

  • Anonym (Johanna)

    [quote=79896055][quote-nick]CitronTulo skrev 2019-09-12 14:21:48 följande:[/quote-nick]Låter ju som att du är ganska missnöjd med sexlivet i helhet eftersom du skriver att han inte smeker dig eller ger dig oralt fast du gör det med honom?

    Vad man tittar på vad gäller porr behöver väl inte nödvändigtvis vara det man önskar IRL. Men att han hellre runkar och kollar porr än har sex med dig funkar ju inte! Särskilt inte när ni varit ihop så kort tid! Har han varit singel länge innan ni blev ihop? Tänker om han fastnat i runkandet liksom för att han vant sig vid det om han haft en längre period utan tjej?[/

    Tack för svar alla !!

    Ja jag är väldigt missnöjd. Tyvärr.

    I början hade vi sex ofta men det slutade oftast alltid med att han försökte få sexet att övergå till analt. Finger, drog med kuken där bak etc etc. Vissa gånger gick jag med på det andra gånger inte. Nu har jag mer eller mindre klargjort att analt inte är något för mig och efter dess upplever jag att sexet dött ut till 80% ungefär ! Så att han gillar analt IRL är ett faktum (tyvärr hehe)... han hade varit singel ca 1 år innan mig men legat med mycket tjejer däremellan. Så porrberoende vet jag inte, men man ska aldrig säga aldrig.

  • Anonym (Johanna)

    Dessutom tror jag inte han tittar på porr överdrivet mycket men det går ju ändå ut över sexlivet då han verkar ointresserad när chansen till analt inte finns utan endast vaginalt. Skrev ett till svar till dig men tror citeringen strulade...


    CitronTulo skrev 2019-09-12 14:21:48 följande:

    Låter ju som att du är ganska missnöjd med sexlivet i helhet eftersom du skriver att han inte smeker dig eller ger dig oralt fast du gör det med honom?

    Vad man tittar på vad gäller porr behöver väl inte nödvändigtvis vara det man önskar IRL. Men att han hellre runkar och kollar porr än har sex med dig funkar ju inte! Särskilt inte när ni varit ihop så kort tid! Har han varit singel länge innan ni blev ihop? Tänker om han fastnat i runkandet liksom för att han vant sig vid det om han haft en längre period utan tjej?


  • Anonym (Johanna)

    Tack för svar alla !!

    Ja jag är väldigt missnöjd. Tyvärr.

    I början hade vi sex ofta men det slutade oftast alltid med att han försökte få sexet att övergå till analt. Finger, drog med kuken där bak etc etc. Vissa gånger gick jag med på det andra gånger inte. Nu har jag mer eller mindre klargjort att analt inte är något för mig och efter dess upplever jag att sexet dött ut till 80% ungefär ! Så att han gillar analt IRL är ett faktum (tyvärr hehe)... han hade varit singel ca 1 år innan mig men legat med mycket tjejer däremellan. Så porrberoende vet jag inte, men man ska aldrig säga aldrig.


    CitronTulo skrev 2019-09-12 14:21:48 följande:

    Låter ju som att du är ganska missnöjd med sexlivet i helhet eftersom du skriver att han inte smeker dig eller ger dig oralt fast du gör det med honom?

    Vad man tittar på vad gäller porr behöver väl inte nödvändigtvis vara det man önskar IRL. Men att han hellre runkar och kollar porr än har sex med dig funkar ju inte! Särskilt inte när ni varit ihop så kort tid! Har han varit singel länge innan ni blev ihop? Tänker om han fastnat i runkandet liksom för att han vant sig vid det om han haft en längre period utan tjej?


  • Siden

    Ok och han beter sig så efter endast åtta månaders förhållande? Att han enbart är intresserad av analsex och inte går ner på dig? Herregud. Vilken sopa. Det finns mer normalt funtade män och du är värd en sådan.

Svar på tråden Analsex eller inget alls?