• Anonym (katrin)

    Ligga med gravid kvinna

    Jag har en tråd här sedan tidigare angående att jag är i ett förhållande med en man men också tänder på kvinnor. 
    Är gravid i 5e månaden. Vill gärna vara med en tjej . Men funderar kring om en annan kvinna skulle vara bekväm med att ligga med mig när jag är gravid? 
    Är det något som någon testat på? 

    Hur ser ni lesbiska/bisexuella kvinnor på att ha sex med en gravid kvinna? 

    Det är ingen fetish jag själv har utan vill bara ha sex med en kvinna och nu råkar jag vara gravid. 

  • Svar på tråden Ligga med gravid kvinna
  • Kexsmula

    Nu är jag visserligen inte lesbisk, men min sambo älskar att ha sex med mig när jag är gravid. Han tycker att det är lika sexigt som när jag inte är gravid.

  • Anonym (Anna)

    Är inte lesbisk men jag tycker att det är sjukt att vissa män tänder på gravida kvinnor och att de gillar att ha sex med dom just pga graviditeten, pedofilvarning på det!

  • LoveRain

    [quote=79896811][quote-nick]Anonym (Anna) skrev 2019-09-12 20:24:41 följande:[/quote-nick]Är inte lesbisk men jag tycker att det är sjukt att vissa män tänder på gravida kvinnor och att de gillar att ha sex med dom just pga graviditeten, pedofilvarning på det![/

    Vad har detta med pedofili att göra?

  • Anonym (Anna)
    LoveRain skrev 2019-09-12 20:33:15 följande:

    [quote=79896811][quote-nick]Anonym (Anna) skrev 2019-09-12 20:24:41 följande:[/quote-nick]Är inte lesbisk men jag tycker att det är sjukt att vissa män tänder på gravida kvinnor och att de gillar att ha sex med dom just pga graviditeten, pedofilvarning på det![/

    Vad har detta med pedofili att göra?


    För att kvinnan har ett barn i magen.

    Och vad är det som är så upphetsande med ett barn i kvinnans mage?

    Bara pedofiler som tänder på sånt.
  • Anonym (Swing for fun)

    Har vi rätt kemi så varför inte.

    Blir inte extra intresserad men ser det absolut inte som ett hinder.

  • LoveRain

    [quote=79896851][quote-nick]Anonym (Anna) skrev 2019-09-12 20:37:30 följande:[/quote-nick]För att kvinnan har ett barn i magen.

    Och vad är det som är så upphetsande med ett barn i kvinnans mage?

    Bara pedofiler som tänder på sånt.[/

    Visst, om personen tänder på själva barnet så är hen en pedofil. Tror dock inte att det är så det funkar riktigt utan att det handlar om att man tänder på formen på magen eller tanken på att kvinnan är fertil eller nåt.

    Om det är som du påstår är väl de flesta pappor pedofiler då de flesta par har sex under graviditeten...

  • Giftskåneman
    Anonym (Anna) skrev 2019-09-12 20:24:41 följande:

    Är inte lesbisk men jag tycker att det är sjukt att vissa män tänder på gravida kvinnor och att de gillar att ha sex med dom just pga graviditeten, pedofilvarning på det!


    En kvinna kan väl inte vara kvinnligare än när hon är gravid, du tänker helt fel då du ser detta som pedofili, det är den kvinnliga kvinnan som tänder män och kvinnor.
  • Anonym (Anna)
    LoveRain skrev 2019-09-12 21:42:58 följande:

    [quote=79896851][quote-nick]Anonym (Anna) skrev 2019-09-12 20:37:30 följande:[/quote-nick]För att kvinnan har ett barn i magen.

    Och vad är det som är så upphetsande med ett barn i kvinnans mage?

    Bara pedofiler som tänder på sånt.[/

    Visst, om personen tänder på själva barnet så är hen en pedofil. Tror dock inte att det är så det funkar riktigt utan att det handlar om att man tänder på formen på magen eller tanken på att kvinnan är fertil eller nåt.

    Om det är som du påstår är väl de flesta pappor pedofiler då de flesta par har sex under graviditeten...


    Det är inte samma sak att ha sex under graviditeten som att faktiskt tända på själva graviditeten i sig.

    Det finns vissa män som har graviditetsfetish och det är riktigt sjukt!
  • Nicke989
    Giftskåneman skrev 2019-09-12 22:22:42 följande:
    En kvinna kan väl inte vara kvinnligare än när hon är gravid, du tänker helt fel då du ser detta som pedofili, det är den kvinnliga kvinnan som tänder män och kvinnor.
    Precis. Det är att kroppen är så oerhört kvinnlig under graviditet som gör kvinnan så sexig,
  • Roxwell

    Min sambo (kille) längtar tills jag blir gravid och att jag ska få mysig mage och mjukare kroppsdelar. Det är vackert. Inte pedofili. Vakna

Svar på tråden Ligga med gravid kvinna