• Anonym (Eee)

    4,5 månad gnällig och skrikig

    Är helt slut. Min son är 4,5 månad och gnäller, tjuter och är missnöjd dagarna i ända.. allt jag vill är att han ska vara lite glad men inget fungerar :( försöker leka, busa, sjunga, babygym, ge leksaker men han skriker förbannat åt dem.. försöker ta han på promenader och till parken så han ska få se nya saker och det fungerar väl sådär.. blir oftast rastlös och skrikig efter en stund..

    Vill inte sitta eller ligga han bara skriker rakt ut.. han kollar knappt på mig alls.. jag e helt förkrossad nu ....någon som haft likadant?? snälla ge mig stöttning eller tips.. jag är då ledsen

  • Svar på tråden 4,5 månad gnällig och skrikig
  • PingPong

    Känner igen mig väldigt väl! Vår dotter var precis likadan i samma ålder. Sååå arg, frustrerad och missnöjd i princip hela tiden. Höll på att tappa det rent emotionellt. Det lindrades när hon blev 6 månader för då började hon åla sig fram och kunde utforska lite på egen hand. Kan inte svara på om det blir samma för ert barn men håller tummarna för att det blir bättre snart. Vår dotter är nu strax över året och en glad tjej överlag så ge inte upp, det vänder! Fram tills dess så gör du redan allt du kan. Ta det inte personligt och glöm inte bort att du gör ett fantastiskt jobb - varje dag!

Svar på tråden 4,5 månad gnällig och skrikig