• Anonym (Ken)

    Drömmannen!

    Om ni kvinnor fick välja utseende och klädstil på partner, pojkvän utan hänsyn till befintligt utseende på den ni har t ex?

    Tänk att ni var singlar och fick välja ur en katalog, som ni fritt kunde kombinera ihop hårfärg, frisyr, ansiktsdrag, kroppsform, kroppsdelar, längd, klädstil, utstrålning osv. Alltså inte personliga egenskaper och intelligens.

    Hur skulle han se ut?

  • Svar på tråden Drömmannen!
  • Anonym (Hanna)

    De enda kvar jag har är snyggt skägg, ej blond (rödhårig är gränsfall), en tränad kropp (behöver inte vara så att musklerna syns utan lite fett kan dem ha. Gillar inte spinkiga eller tjocka.) och längden varken för kort eller för lång.

  • Smillefix

    Min idealman skulle vara väldigt lik min nuvarande man för han är faktiskt en av de snyggaste killar jag någonsin sett! Han är marockan och jag är svag för arabiska killars utseende.

    Hmm låt mig tänka.. runt 180 cm, smal och lagom muskulös, med synliga muskler men inte för biffig utan hellre åt det smala androgyna hållet i så fall. Armar, bröstkorg och rumpa ska vara rundade och fina. Hårfärg spelar ingen roll, tycker både blont och mörkt hår är fint. Kortklippt ev med kort välvårdat skägg, eller renrakad. Manliga men inte grova ansiktsdrag, snälla fina ögon och kyssvänliga läppar. Självsäker sexig utstrålning och han får gärna ha fin sångröst, jag sjunger som en kråka själv men en kille som kan sjunga får mitt hjärta att smälta.

  • Anonym (A)
    Smillefix skrev 2019-09-13 15:30:55 följande:
    Min idealman skulle vara väldigt lik min nuvarande man för han är faktiskt en av de snyggaste killar jag någonsin sett! Han är marockan och jag är svag för arabiska killars utseende.

    Hmm låt mig tänka.. runt 180 cm, smal och lagom muskulös, med synliga muskler men inte för biffig utan hellre åt det smala androgyna hållet i så fall. Armar, bröstkorg och rumpa ska vara rundade och fina. Hårfärg spelar ingen roll, tycker både blont och mörkt hår är fint. Kortklippt ev med kort välvårdat skägg, eller renrakad. Manliga men inte grova ansiktsdrag, snälla fina ögon och kyssvänliga läppar. Självsäker sexig utstrålning och han får gärna ha fin sångröst, jag sjunger som en kråka själv men en kille som kan sjunga får mitt hjärta att smälta.
    Samma här
Svar på tråden Drömmannen!