• mommadearest

    "Jag ser dig" med Mari Jungstedt! Måste man ha läst de innan??

    Som rubriken lyder,, måste man ha läst de 14 böcker som är innan i serien för att hänga med i boken? 

  • Svar på tråden "Jag ser dig" med Mari Jungstedt! Måste man ha läst de innan??
  • enola

    Det korta svaret är nej. Alla böcker är fristående. Det enda man missar genom att inte ha läst alla är ju hur kommissarie Knutas och övriga polisers liv utvecklas, men det är ju inget man behöver veta för att hänga med i boken :)

  • mommadearest
    enola skrev 2019-09-13 16:41:40 följande:

    Det korta svaret är nej. Alla böcker är fristående. Det enda man missar genom att inte ha läst alla är ju hur kommissarie Knutas och övriga polisers liv utvecklas, men det är ju inget man behöver veta för att hänga med i boken :)


     Tack för svar! Vad skönt o höra,, denna bok lät väldigt intressant men kände inte för att börja läsa alla från början först hehe
  • enola
    mommadearest skrev 2019-09-13 20:04:46 följande:

     Tack för svar! Vad skönt o höra,, denna bok lät väldigt intressant men kände inte för att börja läsa alla från början först hehe


    Haha! Annars kan jag rekommendera dig att läsa hela serien, de är bra! Men det finns ju inget som säger att du inte kan börja med den senaste ;)
  • Nandez
    enola skrev 2019-09-13 21:48:30 följande:
    Haha! Annars kan jag rekommendera dig att läsa hela serien, de är bra! Men det finns ju inget som säger att du inte kan börja med den senaste ;)
    Ja, hela serien är bra.
  • Nandez
    mommadearest skrev 2019-09-16 14:41:29 följande:
    Ja, kanske det.. Får läsa lite om vad de andra handlar om så får vi se :)
    Det får du göra

    Gillar hennes sätt att skriva.
Svar på tråden "Jag ser dig" med Mari Jungstedt! Måste man ha läst de innan??