• Anonym (?)

    Vad tänker ni kvinnor om män cirka 45 år som stöter på tjejer kring 30?

    Ja, tänker ni något kring det?
    Opassande, ok eller vad?

  • Svar på tråden Vad tänker ni kvinnor om män cirka 45 år som stöter på tjejer kring 30?
  • neverpreggo

    Så länge de respekterar om kvinnan inte vill så är det inte konstigt.

  • Anonym (Inget)

    Jag tänker ingenting. 30-åriga tjejer är ju knappast barn.

  • Anonym (Lina)

    Jag är 30+ och fastnar mest för äldre män. Så är han attraktiv o trevlig har jag inget emot det. Vill hellre ha en 45 åring man än en 30 årig kille. Yngre attraherar mig inte på samma sätt.

  • Anonym (?)
    Anonym (Lina) skrev 2019-09-14 20:12:35 följande:

    Jag är 30+ och fastnar mest för äldre män. Så är han attraktiv o trevlig har jag inget emot det. Vill hellre ha en 45 åring man än en 30 årig kille. Yngre attraherar mig inte på samma sätt.


    Intressant. Ska vi två bli tillsammans? (Obs! ironi).

    Olika åsikter om detta, hört flera som menar att det är mycket känsligt att som man ta kontakt med mycket yngre kvinnor.
  • Fiona M

    Helt OK.

    Problemet är ju att du aldrig ger dig trots att hon inte var intresserad, kaffetivrångstrupen.

  • Pentra

    Så länge djupet och kemin är rätt så är det inget fel. ... /Pentra

  • Anonym (Kvinna)

    Helt ok, jag är 30+ och attraheras bara av äldre. Gillar inte yngre än mig eller lika gamla, alltså jag attraheras av mögen man.

  • Anonym (Lina)
    Anonym (?) skrev 2019-09-14 20:15:39 följande:

    Intressant. Ska vi två bli tillsammans? (Obs! ironi).

    Olika åsikter om detta, hört flera som menar att det är mycket känsligt att som man ta kontakt med mycket yngre kvinnor.


    Hehe;)

    Fast om du tänker, det är ju betydligt vanligare att mannen är äldre än tjejen än tvärtom. Så därför ser jag inte varför det skulle vara konstigt att äldre män vill ha en yngre kvinna, det är ju mer inom normen att det är så.
  • Anonym (?)
    Anonym (Lina) skrev 2019-09-14 20:28:25 följande:
    Hehe;)

    Fast om du tänker, det är ju betydligt vanligare att mannen är äldre än tjejen än tvärtom. Så därför ser jag inte varför det skulle vara konstigt att äldre män vill ha en yngre kvinna, det är ju mer inom normen att det är så.
    Tänker att 15-17 år är ganska stor åldersskillnad.
Svar på tråden Vad tänker ni kvinnor om män cirka 45 år som stöter på tjejer kring 30?