• Anonym (Tyra)

    Har det hänt er....?

    Har det någon gång hänt er att ni träffat en person som inte alls fallit er i smaken, som ni kanske inte tyckte va så fin från början eller snygg, men ju mer ni lärt känna personen desto mer steg den här personen och ni fattade tycke för denne? Ungefär att kärleken växte fram och nu ser ni personen helt annorlunda .

  • Svar på tråden Har det hänt er....?
  • Anonym (ep)

    Ja. Vissa personer växer när man lärt känna dem. De är som en liten gömd skatt

  • nnnnnnnn

    Det är väl då man vet att någon fallit rejält? När denne envist hävdar: "men vi kommer aldrig bli tillsammans för att hen är absolut inte min typ"
    men ändå inte kan sluta prata om personens fina drag tex personlighet, intressen, hjälpsamhet osv.

  • Anonym (Besviken)

    Visst har det hänt, sedan insåg jag att allt han sagt och lurat i mig för att bygga upp den bilden var lögn.

    Nu är luftdlottet raserat och han är lika oatraktiv och icke önskvärd som i början, men det dröjer 16 år tills jag slipper honom eftersom vi hunnit få en dotter på 2 år innan jag insåg hur han var, jag skulle ha lyssnat på omgivningen! Men det är lätt att vara efterklok..

  • Anonym (Sambo)

    Japp!

    Vi träffades för 8 år sedan. Han gillade mig men jag ville bara vara vän med honom vilket han accepterade.

    Vi hängde som vänner och efter ca 3 månader så började jag gilla honom mer. När jag trodde att han vid ett tillfälle hade legat med sitt ex så blev jag jätteledsen och förstod då att jag gillade honom. Talade om det och han blev jätteglad för han gillade mig fortfarande extremt mycket.

    Idag väntar vi tredje barnet tillsammans och jag är så jävla kär i denna man!

  • Anonym (Ja)

    Japp, och idag är vi gifta och väntar första barnet!

    Han är mitt livs stora kärlek och jag tycker att han är så himla vacker inifrån och ut.

    När vi träffades tyckte jag inte att han var min typ och tänkte att vi skulle satsa på en vänskap, men det växte fram så mycket mer!

  • Pentra

    Japp. Vi har varit ett par i snart 23 år. ... /Pentra

Svar på tråden Har det hänt er....?