• Anonym (Anonym)

    Vad vill han?

    Jag dejtade en man för ett år sen och vi klickade. Men eftersom han ville ligga direkt och ställde ultimatum om att jag skulle flytta till hans stad så backade jag. Vill ju först lära känna en person. Han dejtade vidare och jag släppte honom. Vi möttes igen av en slump och planerade in en ny dejt nyligen. Kemin fanns kvar och nu blev det mer intimt. Han är nybliven singel. Efter det skrev vi lite kort varje dag. Han säger att han vill behålla kontakten, träffa mig igen och att han tänker på mig, vilket är ömsesidigt. Plötsligt slutade han läsa mina meddelanden. Efter kontakt på annat sätt säger han att han kommer att resa bort en vecka men att han hör av sig när han kommer hem. Är det naivt att tolka det som att han behöver space? Är det värt att vänta in honom och ligga lågt? Eller dissar han mig? Lite förbryllande är det.

  • Svar på tråden Vad vill han?
  • Knappast nu

    Herregud alltså. Han ska bara knulla en annan/andra i en vecka & när han kommer hem så vill han knulla dig. Inte mer än så.

  • Anonym (Hanna)

    Om jag tolkar det rätt så har du fått reda på att han ska resa bort efter att du hört av dig? Att man ska resa bort och inte kommer vara kontaktbar känns som något man själv tar iniativet till att berätta för någon man är intresserad av. Varför kommer han inte kunna ha någon kontakt under tiden han är borta? Wifi finns ju typ överallt.

  • Anonym (Anonym)

    Som om jag inte redan vet många män bara är ute efter sex? Grejen är att han vet att jag inte vill ha något tillfälligt. Det är svårt att förstå varför han skulle utnyttja mig på det sättet. Måste ju finnas massor med andra tjejer att träffa som i så fall är som han. Inser att jag borde hållit fast vid mina principer.

  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-09-15 15:11:39 följande:

    Som om jag inte redan vet många män bara är ute efter sex? Grejen är att han vet att jag inte vill ha något tillfälligt. Det är svårt att förstå varför han skulle utnyttja mig på det sättet. Måste ju finnas massor med andra tjejer att träffa som i så fall är som han. Inser att jag borde hållit fast vid mina principer.


    Bara för att du vill ha något seriöst så hindrar det inte honom från att inte binda sig till dig. Ja du skulle hållet fast vid dina principer. Hela allt låter skumt och tyvärr inte bra. Skulle det vara så att han hör av sig när han är tillbaka håll fast vid dina principer och låt honom jobba för att få dig.
  • Anonym (Anonym)

    Tack för responsen. Han verkar alldeles för osäker och dålig på att kommunicera så han passar inte mig. Jag hade lugnt kunnat ta ett nej om det vore så. Tyvärr missbedömde jag honom troligen men får lära av mitt misstag. Synd för det är väldigt sällan jag fastnar för nån.

Svar på tråden Vad vill han?