• Anonym (Vår? Sommar?)

    Vilken årstid är jag? Var kan jag få hjälp med sånt?

    Asså jag vet inte vad sånt där kallas men när man får veta vilka kläder och smycken man passar bäst i? Vem ska man gå till för att få reda på det? Kan ni hjälpa mig så länge och gissa så gott ni kan med följande beskrivning?

    Jag är mörkblond, mörkare blå ögon, ljus hy- måste alltid ha ljusaste eller näst ljusaste foundationen. Typiskt nordeuropeiskt utseende.

    Jag tror att mina ådror är blågröna men mannen säger att jag har blå ådror. För mig är dom blågröna så vi är inte överens där.

    Jag får komplimanger när jag har kornblått, djup blågrön färg som turkos och klarrött t ex. Jag passar även ganska bra i olivfärgade tröjor. Om jag har på mig vitt så tror folk att jag nyss har kommit hem från en lång sjukhusvistelse.

    Silversmycken ger en stor kontrast mot min hud medans guld försvinner in i min hudton.

    Någon som kan sånt här och vill hjälpa mig med vilken årstid jag är och vad som borde passa mig bäst? Solig  

  • Svar på tråden Vilken årstid är jag? Var kan jag få hjälp med sånt?
  • Anonym (Vår? Sommar?)

    Någon som vet något om det här eller känner igen sig i min beskrivning och kan berätta vad ni är?

Svar på tråden Vilken årstid är jag? Var kan jag få hjälp med sånt?