• klyban

    Har Donald Hump någonsin ljugit?

    Som rubrik, har Donald "trumpen/hump" Trump någonsin ljugit?


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • Svar på tråden Har Donald Hump någonsin ljugit?
  • klyban
    Panduro skrev 2019-09-24 20:36:41 följande:
    Alla människor ljuger. Även du, klyban.

    Sken var om trumpen någonsin ljugit, och vi har ett svar inne nu = ALDRIG.


     


    Nej, jag ljuger aldrig, varken i IRL eller här eller andra ställen.
    Dock stänger jag dörren för identifiering av min person.


    Jag lever ett liv där ljuga inte är nödvändigt, då jag har inga dolda agendor.
    Och ljuger man inte, så behöver man inte komma ihåg sina lögner.
    Och det är väldigt skönt att slippa.


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • AniieeHär

    Det är inihelvete fånigt att hålla på som ni gör som sätter massa skällsord och barnsliga epitet på meningsmotståndare. Det gäller både Klyban och alla andra som diskuterar politik och politiker på forumet.


    If you have a daughter, be her hero. If you have a son, be his role model. If you have a child, be their heroic role model
  • Pappelelle
    AniieeHär skrev 2019-09-24 20:56:13 följande:

    Det är inihelvete fånigt att hålla på som ni gör som sätter massa skällsord och barnsliga epitet på meningsmotståndare. Det gäller både Klyban och alla andra som diskuterar politik och politiker på forumet.


    Verkligen. Löjligt att tro man är så mycket mognare och bättre person, samtidigt som man håller på på det sätte. Barnsligt är vad det är.
  • klyban
    AniieeHär skrev 2019-09-24 20:56:13 följande:
    Det är inihelvete fånigt att hålla på som ni gör som sätter massa skällsord och barnsliga epitet på meningsmotståndare. Det gäller både Klyban och alla andra som diskuterar politik och politiker på forumet.

    Dock är det vanligt man hör att folk säger trumpen aldrig ljugit.

    Men sant är det att jag kan vara elak i diskussionerna, dock i detta fallet anser jag det inte är fånigt.
    Just för det är så satans mycket lögner, och det ska man aldrig stå bakom, utan aktivt lyfta och visa.

    Sen tror säkerligen någon som läser detta, att tex skrivfel, syftningsfel och annat sånt.


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • AniieeHär
    klyban skrev 2019-09-24 21:00:45 följande:

    1: Dock är det vanligt man hör att folk säger trumpen aldrig ljugit.

    2: Men sant är det att jag kan vara elak i diskussionerna,


    1: Det kommenterade jag över huvud taget inte.

    2: Du är inte elak, du är barnslig, fånig och infantil. Ja, jag vet att jag skrev barnslig två gånger.....
    If you have a daughter, be her hero. If you have a son, be his role model. If you have a child, be their heroic role model
  • klyban
    AniieeHär skrev 2019-09-24 21:12:17 följande:
    1: Det kommenterade jag över huvud taget inte.

    2: Du är inte elak, du är barnslig, fånig och infantil. Ja, jag vet att jag skrev barnslig två gånger.....

    1 Det var trådens ämne, och mycket vanligt att man säger just att trumpen aldrig ljugit.

    2 Jo, när chansen fås och någon har extremt svårt för saklighet.
    Så passar jag på.


    Jag tar barnslig alla dagar i veckan, så länge man diskuterar nått i verkligheten.
    Låter som du har en tråd i tankarna, trodde vi lämnat den bakom oss, eller är det inte så?
    För såna trådar blir alltid barnsliga, och där kommer ingen undan som deltog där.


    Sen sure, man tar gärna och lyfter substanslösa saker, och utnyttjar till ens retorik.


    Men det är ingen som tvingar dom att aldrig diskutera nått som sker i verkligheten, som tex alla lögner trumpen har.
    Och att det finns MASSOR som menar på att trumpen aldrig ljugit, inte ens en gång och är gravallvarliga fast de ljuger så uppenbart.
    För det har du inte missat väl?


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • AniieeHär
    klyban skrev 2019-09-24 21:48:15 följande:

    1 Det var trådens ämne, och mycket vanligt att man säger just att trumpen aldrig ljugit.

    2 Jo, när chansen fås och någon har extremt svårt för saklighet.
    Så passar jag på.


    Jag tar barnslig alla dagar i veckan, så länge man diskuterar nått i verkligheten.
    Låter som du har en tråd i tankarna, trodde vi lämnat den bakom oss, eller är det inte så?
    För såna trådar blir alltid barnsliga, och där kommer ingen undan som deltog där.


    Sen sure, man tar gärna och lyfter substanslösa saker, och utnyttjar till ens retorik.


    Men det är ingen som tvingar dom att aldrig diskutera nått som sker i verkligheten, som tex alla lögner trumpen har.
    Och att det finns MASSOR som menar på att trumpen aldrig ljugit, inte ens en gång och är gravallvarliga fast de ljuger så uppenbart.
    För det har du inte missat väl?


    Vill du ha en seriös diskussion måste du själv föra en seriös diskussion. Du lägger själv ribban, det vet du.
    If you have a daughter, be her hero. If you have a son, be his role model. If you have a child, be their heroic role model
  • Coccolina
    klyban skrev 2019-09-24 20:35:15 följande:

    Som rubrik, har Donald "trumpen/hump" Trump någonsin ljugit?


    Frågan är snarare om han någonsin sagt något som är sant.... Men det är nog mer komplicerat än så.... Han verkar tro på sina egna lögner så i hans ögon ljuger han inte... Ett väldigt bra exempel är TIMEs omslaget... Han har ett photoshopat TIMEs omslag, han brukar visa upp det ibland och berätta att han valts till "Man of the year". Något som aldrig hänt! Det går att bevisa att det aldrig hänt men han fortsätter säga att han vunnit det priset. 


    Han har ofta inför kameror sagt en sak, för att dagarna efter säga att han inte sagt det... Samma sak med twitter, han twittrar en sak men sen kan han helt plötsligt påstå att han aldrig skrivit något sånt. 

    Han är en mytoman, men samtidigt finns risken att han även drabbats av demens och därför tror på sina egna lögner. Det är inte helt ovanligt bland äldre. 


    Många pratar om att han borde sättas i fängelse. Men det anser inte jag, folk omkring honom däremot bör sättas i fängelse. Men Trump borde placeras på ett ålderdomshem med vårdare och god man som sköter hans affärer då han borde omyndighetsförklaras..... 


    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • klyban
    AniieeHär skrev 2019-09-24 21:51:17 följande:
    Vill du ha en seriös diskussion måste du själv föra en seriös diskussion. Du lägger själv ribban, det vet du.
    Jag var seriös med dig nu.
    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
Svar på tråden Har Donald Hump någonsin ljugit?