• Crazzy

    Grupp för PGD utomlands

    Kort och gott, finns det någon Facebookgrupp för folk som är intresserade av att göra PGD utomlands för att göra könsbestämning?

    Tack!

  • Svar på tråden Grupp för PGD utomlands
  • UndrandeSökare
    Crazzy skrev 2019-09-25 12:10:24 följande:

    Kort och gott, finns det någon Facebookgrupp för folk som är intresserade av att göra PGD utomlands för att göra könsbestämning?

    Tack!


    Vet ej om det finns nån Facebookgrupp. Men sök på PGS, så hittar du mer info, för det kallas PGS utomlands. Pree Genetic Screening. Jag och min man har gjort PGS i Riga (Lettland) pgr av våra många missfall.
  • Crazzy
    UndrandeSökare skrev 2019-09-27 08:25:15 följande:

    Vet ej om det finns nån Facebookgrupp. Men sök på PGS, så hittar du mer info, för det kallas PGS utomlands. Pree Genetic Screening. Jag och min man har gjort PGS i Riga (Lettland) pgr av våra många missfall.


    Tack det visste jag inte!

    Beklagar era missfall, hoppas det gick bra i slutänden <3
  • UndrandeSökare
    Crazzy skrev 2019-09-27 11:48:53 följande:

    Tack det visste jag inte!

    Beklagar era missfall, hoppas det gick bra i slutänden <3


    Inga barn än.

    En stor risk med PGS är (som vi inte blev informerade om innan) att embryon som klarat PGS och sen fryses in, dör vid upptining pgr av att man gjort PGS för det blir då en skada på embryot. Så vi förlorade flera embryon på så sätt. En annan kvinna jag pratade med förlorade alla sina embryon pgr av det.
  • Tora C

    Hej!

    Det finns en aktuell FB-grupp med och för svenskar, skicka mig ett meddelande här så kan jag lägga till er!

    Mvh,
    Tora

Svar på tråden Grupp för PGD utomlands