• Anonym (Ketchup)

    Kåt av min viktnedgång

    Jag har alltid varit hyfsat bastant. Inte tjock eller mullig men haft former. Storlek L/XL i kläder.

    Min man har aldrig kommenterat min vikt tidigare. Har alltid sagt att det inte spelar någon roll hur jag ser ut för han älskar mig ändå typ.

    Nu har jag ofrivilligt rasat i vikt och får nu klä mig i S/M istället.

    Och plötsligt så har han blivit så vansinnigt kåt hela tiden. Han ska klämma och smeka jämt. Vill ge mig massage för att känna o klämma, kramas och ligga sked, bedöma mina kläder, se mig naken i duschen, osv.

    Det är uppskattat! Tro inget annat. Jag älskar det. Jag blir på så gott humör och känner mig så uppskattad. Men samtidigt är jag förbryllad. Han säger själv att han inte kunde föreställa sig att jag kunde bli så liten och nätt men ändå behålla mina former, men att det inte är därför han är kåtare en vanligt. Men uppenbarligen är det för att jag är mer attraktiv som smal.

    Vad säger ni andra? Hur mycket kan vikt och utseende spela in när man varit ihop ett tag redan? Nån annan som har liknande erfarenheter?

  • Svar på tråden Kåt av min viktnedgång
  • Anonym (Jupp)

    Jo?rå, klart det spelar roll åt ena eller andra hållet, min hustru har växt genom året till +25% av vikt/storlek sen vi träffades, och kroppen är inget jag ?ser? längre, trist men sant.

  • Anonym (A)
    Anonym (Jupp) skrev 2019-09-27 15:42:13 följande:
    Jorå, klart det spelar roll åt ena eller andra hållet, min hustru har växt genom året till +25% av vikt/storlek sen vi träffades, och kroppen är inget jag ser längre, trist men sant.
    Ja, absolut så påverkar det.
  • Anonym (Hon)

    Jag har varit med om det motsatta. Har gått upp mellan 5-10 kg sedan jag flyttade ihop med min sambo och han har blivit helt fixerad och får kåtslag av min rumpa och mina bröst.

  • Anonym (..)
    Anonym (Hon) skrev 2019-09-27 15:48:01 följande:

    Jag har varit med om det motsatta. Har gått upp mellan 5-10 kg sedan jag flyttade ihop med min sambo och han har blivit helt fixerad och får kåtslag av min rumpa och mina bröst.


    Haha tänkte skriva exakt samma. Men jag är som din sambo, helt besatt av att hennes former blivit så himla sexiga och mysiga.
  • Nicke989
    Anonym (Hon) skrev 2019-09-27 15:48:01 följande:

    Jag har varit med om det motsatta. Har gått upp mellan 5-10 kg sedan jag flyttade ihop med min sambo och han har blivit helt fixerad och får kåtslag av min rumpa och mina bröst.


    Låter inte det minsta konstigt tycker jag, tvärtom!
Svar på tråden Kåt av min viktnedgång