• Tjejen19934

    Är rädd att det ska bli neg igen

    Hej! Har försökt få barn i 4 år och har nu kört första kuren med letrozol och otrivellespruta. Otrivellen har gett utslag i ca 7-8 dagar, sen dag 9 tog jag ett RFSU test och det var helt blankt. Nu är jag på dag 11 eller 12 efter ägglossning och har börjat se ett svagt streck igen. Vågar inte tro att jag är gravid? Är så otroligt rädd att det ska bli negativt nästa gång jag testar. Har bim om 4 dagar... vad tror ni?

  • Svar på tråden Är rädd att det ska bli neg igen
  • Zandylina
    Tjejen19934 skrev 2019-09-27 19:08:17 följande:

    Hej! Har försökt få barn i 4 år och har nu kört första kuren med letrozol och otrivellespruta. Otrivellen har gett utslag i ca 7-8 dagar, sen dag 9 tog jag ett RFSU test och det var helt blankt. Nu är jag på dag 11 eller 12 efter ägglossning och har börjat se ett svagt streck igen. Vågar inte tro att jag är gravid? Är så otroligt rädd att det ska bli negativt nästa gång jag testar. Har bim om 4 dagar... vad tror ni?


    Jag anar något svagt på ditt test...:) men förstår din rädsla helt och hållet, om jag var du skulle jag tagit ett nytt närmare BIM dock och se om starkare för tyvärr rfsu rätt vanliga med spökstreck numera med...  vet det svårt men försök avvakta
  • Zandylina
    Tjejen19934 skrev 2019-09-27 19:08:50 följande:
    Heh  det där andra testet ser mera positivt ut tycker jag verkar lite starkare :) hoppas på det bästa för din skull...
  • Tjejen19934

    Tack för du tog dig tid att svara! Jaa man blir ju så otålig och dagarna känns som år :D ska försöka hålla mig och testa igen om några dagar

  • Zandylina
    Tjejen19934 skrev 2019-09-27 19:14:50 följande:

    Tack för du tog dig tid att svara! Jaa man blir ju så otålig och dagarna känns som år :D ska försöka hålla mig och testa igen om några dagar


    Självklart vassegod! Jo jag vet om otåligheten jag själv sitter i samma situation e på BIM+3 och fått svaga positiva test själv men rädd då har bruna spottings men håller tummarna för oss båda.

Svar på tråden Är rädd att det ska bli neg igen