• Anonym (.)

    Kan män också tacka och myta kvinnor sensuellt vis?

    Hej!

    Skulle män också kunna tacka kvinnor genom sensuellt vis? T.ex om en kvinna ställt upp för en man eller någonting och så kanske mannen omfamnar kvinnan och säger något i stil med: ''Jag skulle vilja tacka dig.'' Och tillåta i princip kvinnan att välja precis hur hon vill att mannen skall tillfredsställa henne.
    Samma sak med myteri. Skulle en man kunna be om att kvinnan inte skall skvallra eller göra någonting för att mannen tar skada på något vis och ber helt enkelt om att hellre utföra en sexuell tjänst till henne så hon inte säger eller gör någonting emot honom så han skadas på något vis.

    Hur vanligt är det att en man göra sådant och kvinnan nyttjar ställning av det hela. Känns som om det är mer normalt att kvinnor gör sådant än män.

  • Svar på tråden Kan män också tacka och myta kvinnor sensuellt vis?
  • Barbro45

    Myta? Myteri? Förstår inte begreppen i det här sammanhanget. Finns ordet myta? Myteri är uppror till sjöss och inget annat. Förstår inte alls vad du vill få fram. Försök igen å korrekt svenska.

  • Anonym (kvinna)

    Om jag gör något för en man och han föreslår att han ska ge mig sex som tack så skulle jag bli förvirrad och äcklad. Hur har han fått för sig att jag vill ha sex med honom, liksom? Och så desperat efter att ligga har jag aldrig varit att någon har kunnat använda det i utpressningssyfte.

  • Anonym (kvinna)

    Hur känner du själv, TS? Vill du ha sex med alla kvinnor du är hjälpsam mot? Hade du gått emot din övertygelse i utbyte mot ett ligg?

  • Anonym (kvinna)
    Barbro45 skrev 2019-09-28 10:25:43 följande:
    Myta? Myteri? Förstår inte begreppen i det här sammanhanget. Finns ordet myta? Myteri är uppror till sjöss och inget annat. Förstår inte alls vad du vill få fram. Försök igen å korrekt svenska.

    Anonym (Va?) skrev 2019-09-28 12:08:11 följande:
    Helt obegripligt inlägg.

    Översättning av rubriken: Kan män använda sex för att tacka eller muta kvinnor?
Svar på tråden Kan män också tacka och myta kvinnor sensuellt vis?