• HildaK

    Inga ägglossningsflytningar?

    Hej allihopa!

    Jag tänkte höra med er om ni upplever/har upplevt samma sak som mig.

    Jag är nästan säker på att jag får ägglossning varje månad då jag får positivt på ägglossningstester och tempökning. Använder natural cycles. Men jag får aldrig ägglossningsflytningar? Har provat att känna efter med fingrarna vid livmodertappen men inget där heller.

    Som jag har förstått det så är det väldigt svårt/omöjligt för spermierna att simma in genom livmodertappen vid frånvaro av ägglossningsflytningar?

    Hoppas ni kan ge mig lite hopp!

  • Svar på tråden Inga ägglossningsflytningar?
  • viljaa

    Hej på dig! Jag tycker inte du ska oroa dig. Anekdotisk bevisföring här men jag hade inga ägglossningsflytningar och blev gravid nästan på en gång efter att vi börjat försöka. Så det betyder förhoppningsvis inget i ditt fall heller :)

  • HildaK
    viljaa skrev 2019-10-03 16:08:24 följande:

    Hej på dig! Jag tycker inte du ska oroa dig. Anekdotisk bevisföring här men jag hade inga ägglossningsflytningar och blev gravid nästan på en gång efter att vi börjat försöka. Så det betyder förhoppningsvis inget i ditt fall heller :)


    Åh skönt att höra att det gick snabbt för er ändå! Tack för svar :)

    Fler som inte har några ägglossningsflytningar?
  • LillaMini2019

    Jag har inte heller fått några typiska ägglossningsflytningar. Blev gravid på första försöket. Slutade tyvärr i missfall men gick i varje fall bli gravid en gång ????

  • HildaK
    LillaMini2019 skrev 2019-10-05 18:59:42 följande:

    Jag har inte heller fått några typiska ägglossningsflytningar. Blev gravid på första försöket. Slutade tyvärr i missfall men gick i varje fall bli gravid en gång ????


    Tack för svar! Skönt att höra! :)
Svar på tråden Inga ägglossningsflytningar?