• Anonym (Eric)

    23 år, haft sex med över 100 tjejer.

    Hej, Som titeln lyder så är jag 23 år gammal och har legat med över 100 olika tjejer. Inklusive ett förhållande i 5 år. Fråga mig vad ni vill!

    Hat undanbedes hjärtligt

  • Svar på tråden 23 år, haft sex med över 100 tjejer.
  • Anonym (Eric)

    Överlag så mår jag bra, men alla är inte perfekta. Har ångest då och då.

  • Anonym (Eric)
    Anonym (Oskulden) skrev 2019-10-04 19:25:17 följande:

    Hur många tar satsen i ansiktet?


    Jag är inte så mycket för det, tar lång tid för mig att komma så när jag väl kommer så vill jag inte strula till det. Men ibland så, dom flesta gör det om man ber dom.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Eric) skrev 2019-10-04 19:28:05 följande:

    Överlag så mår jag bra, men alla är inte perfekta. Har ångest då och då.


    Vad har du ångest över?
  • Bibbidi

    Varför skriver du "hat undanbedes"? Varför utgår du från att någon skulle kasta hat mot dig bara för att du har haft sex med många personer? Jag fattar ärligt talat i inte problemet.

  • Anonym (Eric)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-10-04 19:54:39 följande:
    Vad har du ångest över?
    Oftast över att jag inte får känslor för någon och funderar på om jag någonsin kommer att få det.
  • Anonym (Eric)
    Anonym (Say what??) skrev 2019-10-04 19:54:44 följande:

    Och hur har du tänkt din framtid!!


    Min framtid. Jag har ett bra stabilt jobb som ligger över medellön just nu, så planerar väl att vara där ett tag tills nästa dyker upp. Jag är 23 år gammal, så tänker att jag har väl en bit tills man måste bli seriös och hitta tjej o skaffa barn osv.
  • Anonym (A)
    Bibbidi skrev 2019-10-04 19:59:10 följande:
    Varför skriver du "hat undanbedes"? Varför utgår du från att någon skulle kasta hat mot dig bara för att du har haft sex med många personer? Jag fattar ärligt talat i inte problemet.
    +1
Svar på tråden 23 år, haft sex med över 100 tjejer.