• Acke76

    Grälar.

    Vi separerade för 4 månader sen på hennes initiativ. Jag skulle "välja nån annan" "nu får du som du vill" sa hon. Har kämpat för att få hem henne och barnet under hela tiden,hon nappade lite grann men så grälade vi. Jag sa återigen att jag absolut inte varit otrogen. Hon säger nu "nähe men du har FÖRSÖKT!!"

    Efter ett par dagar senareville hon ses men jag dissade då jag skulle på en dejt,lät henne veta det oxå.

    Då ändrar hon beteende och slutar helt uppdatera mig om vårt barn som vi brukar göra. Varit helt tyst några dagar nu. Hon är svartsjuk men varför då hon ville detta?

  • Svar på tråden Grälar.
  • Anonym (Andreas)

    Har ni separerat så har ni, då får ni stå för det också och bete er som två vuxna.

    Ni kan inte reta varandra och provocera fram gräl och sen gnälla över att det blir konstiga reaktioner.

    Skärp er.

    Har ni barn får ni vända er till familjerätten och diskutera samarbete och umgänge.

    Håll er ifrån varandra och bete er vuxet.

  • Anonym (Emma)

    Håller med ovan. Dags att växa upp och sluta kasta paj på varandra. Kommer bara sluta med att ert barn får lida.

  • Tecum

    Varför kämpar du för en kvinna du bara grälar med och som inte vill ha dig? Släpp henne för h-e och träffa någon som älskar dig och har vett att uppföra sig i en relation. 

Svar på tråden Grälar.