• Anonym (Journalisten)

    Gjorde det ont att förlora oskulden som tjej?

    Som frågan lyder. När du som tjej förlorade oskulden, gjorde det ont?
    jag är allmänt nyfiken på hur det är för det verkar ju vara hur många som helst olika svar på den frågan.

  • Svar på tråden Gjorde det ont att förlora oskulden som tjej?
  • Anonym (E)

    Du tänker att det blir mindre olika svar här?

    Det ska inte göra jätteont även om många försöker när de är spända/inte tillräckligt lubricerade/ etc så att det gör ont.

  • Anonym (Sofie)

    Det gjorde inte ont för mig och det ska inte behöva göra ont heller. Gör det ont är du formodligen lite för torr.

  • Anonym (Q)

    Att du hör olika beror såklart på att det ÄR olika för olika tjejer! För vissa gör det ont, för andra inte!

  • Anonym (Ja)

    Ja, det gjorde det och det var blod överallt. Jag tänkte "aldrig att jag har sex igen och varför i helvete har folk det?" Sedan gick det ett år tills nästa gång. Det var inte skönt förrän en väldigt snäll, fin, ömsing kille gav mig min första orgasm - DÅ fattade jag varför folk vill ha sex.

  • Anonym (ebs)

    Ja, det gjorde nt de första gångerna trots att jag var både avslappnad och kåt. Men det var en skön smärta. Lite som under första förlossningen då jag genom smärtan kände att jag går in i en ny fas i livet. Första gången blödde jag även lite.

  • Anonym (Ont)

    Det gjorde ont första gången. Den gjorde lika ont när vi försökte ha sex första gångerna efter förlossningarna. Även när jag provade tampong för första gången gjorde det ont.

    Första gången verkar alltid göra ont på mig, men tack och lov blir det sen bättre och bättre :)

  • Smultronmarmelad

    Det gjorde suuuperont och blödde mycket efteråt trots att jag var kåt, våt och han försiktig. Tog några gånger innan det blev skönt. Berättade inte att jag var oskuld och inte han heller fast jag misstänkte det och fick reda på det i efterhand.

  • PennyLane

    Ja det gjorde ont, trots att jag var kåt och han var försiktig, inkännande och superfin. Han var min första pojkvän, och vi var ihop i 2,5 år, så det var ju en kille jag kände väl och kände mig trygg med, men som sagt, det gjorde ont, och några ggr till efter första gången. Tror jag blödde lite också.

  • Anonym (Inkomst)

    Haha! Han kom inte ens in i mig för jag var för trång och tafatt!

    Det var utomhus på en strand i England. Blåste som fan så jag var helt torr. Han fick runka upp kuken och försöka gång på gång i säkert 10min sen frågade han om jag gjort detta förut. Jag skämdes och sa bara Ja en gång..

    Han fick väl in halva kuken efter 20min sen gav vi upp när det kom folk.

    Andra personen som försökte tränga in var min pojkvän. Inga problem alls. Plötsligt red jag och var väldigt dominant. Var hur skönt som helst!

Svar på tråden Gjorde det ont att förlora oskulden som tjej?