• Clark92

    tänder inte på min fru

    Har ett problem...tänder inte på min fru längre...blir bara upphetsad när jag kollar sexiga lättklädda tjejer på nätet.....har jag blivit porrskadad tro???

  • Svar på tråden tänder inte på min fru
  • Giftskåneman
    Clark92 skrev 2019-10-19 12:31:35 följande:

    Har ett problem...tänder inte på min fru längre...blir bara upphetsad när jag kollar sexiga lättklädda tjejer på nätet.....har jag blivit porrskadad tro???


    Du tänder inte på henne som person, eller inte på hennes utseende? Hur älskar du din fru i övrigt?

    Du är porrskadad om du vill hon ska se ut som porrskådisar, men att allt annat är bra.
  • Anonym (op)

    Testa en period att inte kolla lättklädda damer på nätet. Inte bara i några dagar, utan fatta ett beslut att du inte ska göra det i säg tre månader. Försök även undvika att onanera så mycket under den tiden, eller inte alls. Kommer lusten till din fru tillbaka så är du porrskadad. Klarar du inte av att inte se porr i tre månader så är du porrskadad.

  • Anonym (kvinna)

    Vad är det som gör att du inte tänder på din fru längre? 

  • Anonym (Tänder med hjälp)

    Samma här frun har blivit fet och kroppen ja, åldern tar ut sin rätt. Min kropp  är väl inte mycket bättre. Tar jag hjälp av ett litet blått piller blir hon ung på nytt. ????????????????. Dessa piller har blivit räddningen i sexlivet. Jag 72 hon 68

  • Anonym (förstår dig)
    Anonym (Tänder med hjälp) skrev 2019-10-19 21:21:26 följande:

    Samma här frun har blivit fet och kroppen ja, åldern tar ut sin rätt. Min kropp  är väl inte mycket bättre. Tar jag hjälp av ett litet blått piller blir hon ung på nytt. ????????????????. Dessa piller har blivit räddningen i sexlivet. Jag 72 hon 68


    Usch låter vedervärdigt att bli gammal. Kan inte förstå hur man klarar genomföra sex med äldre kroppar alls.. grrrr. Livet är grymt!{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (op)
    Anonym (förstår dig) skrev 2019-10-19 23:30:05 följande:
    Usch låter vedervärdigt att bli gammal. Kan inte förstå hur man klarar genomföra sex med äldre kroppar alls.. grrrr. Livet är grymt!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag är ju lite äldre, jag tänder på män som ser yngre ut kroppsligt. Men de måste inte vara yngre. Tror man ändrar lite preferenser också, allt är inte utseende längre. Fast en man över femtio har jag svårt att tända på nu med, men det kanske ändras när jag själv är i den åldern?
  • Anonym (förstår dig)
    Anonym (op) skrev 2019-10-20 00:39:22 följande:
    Jag är ju lite äldre, jag tänder på män som ser yngre ut kroppsligt. Men de måste inte vara yngre. Tror man ändrar lite preferenser också, allt är inte utseende längre. Fast en man över femtio har jag svårt att tända på nu med, men det kanske ändras när jag själv är i den åldern?
    Jo det är ju attraktivt med yngre utseenden på en kropp. Jag kan inte tänka mig att det ändras egentligen. Men de får väl nöja sig om de ska få något. Förmodligen minskar ju också sexlusten av naturliga skäl eftersom man mister sin attraktionskraft fysiskt,  så att man bryr sig mer om umgänge och personlighet
    och kan trivas med nån av andra skäl. Men det hindrar ju en inte från att fantisera och vilja ha unga vackra kroppar.
  • Anonym (op)
    Anonym (förstår dig) skrev 2019-10-20 00:48:19 följande:
    Jo det är ju attraktivt med yngre utseenden på en kropp. Jag kan inte tänka mig att det ändras egentligen. Men de får väl nöja sig om de ska få något. Förmodligen minskar ju också sexlusten av naturliga skäl eftersom man mister sin attraktionskraft fysiskt,  så att man bryr sig mer om umgänge och personlighet
    och kan trivas med nån av andra skäl. Men det hindrar ju en inte från att fantisera och vilja ha unga vackra kroppar.
    Sexlusten ökar nog hos många lite äldre kvinnor faktiskt. I alla fall för mig. 

    Det som förändrats är väl att jag tycker personer under 28 ser ut som barn i ansiktet. Resten av kroppen får gärna se yngre ut dock, lite träning brukar kunna göra den skillnaden.
  • Anonym (kvinna)

    Själv tänder jag på män som klarar av att förföra min hjärna. Sen måste mannen så klart vara välvårdad, ingen slusk. 

  • Anders 386
    Anonym (förstår dig) skrev 2019-10-19 23:30:05 följande:
    Usch låter vedervärdigt att bli gammal. Kan inte förstå hur man klarar genomföra sex med äldre kroppar alls.. grrrr. Livet är grymt!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Lever man i ett långvarigt förhållande löser det sig ofta. Sexet ändras, det blir mer känslomässigt. Lusten sjunker - det primär med sexet är inte längre kåtheten och utlösningen. Man har inte behov av sex så ofta, men det sex som blir fokuserar mer på en lite stillsammare känslomässig njutning än på ungdomlig kåthet. Jag vet inte riktigt vad som är bäst? Men en sak som är väldigt skönt är att man inte blir sexuellt frustrerad om man inte får sex. Jag kan se fördelar med som det var förr, men kan även se fördelar i det sex vi har nu. Men själv har jag fått problem med potensen också, och det är ju inte kul. 

    Men jag tycker det är meningslöst att som ung oroa sig för sexet när man blir gammal. Samtidigt som din partner blir äldre blir man ju också själv äldre. Det löser sig! Solig Man blir ju inte gammal över en natt - man vänjer sig och anpassar sig. (Själv är jag 63 år)
  • Anonym (förstår dig)
    Anonym (op) skrev 2019-10-20 00:54:21 följande:
    Sexlusten ökar nog hos många lite äldre kvinnor faktiskt. I alla fall för mig. 

    Det som förändrats är väl att jag tycker personer under 28 ser ut som barn i ansiktet. Resten av kroppen får gärna se yngre ut dock, lite träning brukar kunna göra den skillnaden.
    Ja den har ökat med åldern, eller snarare förändrats eftersom det inte är endast bekräftelsebehovet som styr sexlusten och hormoner. Man känner sig själv bättre och vet vad man vill.

    Babyfaces är inte så hett instämmer. Måste ha lite karaktär. Men ung fast  hård kropp är svårt att tröttna på;)
Svar på tråden tänder inte på min fru