• Sessie82

    Örfilade min snart 5 åring.

    Ska egentligen inte vara under "uppfostran" men hitta ingen bättre katogeri..

    Idag började min snart 5 åring gråta och skrika för att jag inte hjälpte han med dragkedjan på jackan

    Då vi har en lång historia med att han gråter för minsta lilla då rann de över för mig då lillasyster på några månader redan grät..Så jag skrek till 5 åringen att han kunde gå in på ditt rum och lugna dig och så blev de mer skrik från han och så slrrl ja mer och så tillslut kände ja att ja måste lugna han så jag la ner bebisen och gick fram till skrikande 5 åring och satte mig framför han och skulle precis prata pedagogiskt med han, men då ger han mig en örfil och på en hundradels sekund så här jag besvarat den och gjorde likadant ! Fy i helvete va dum jag är !

    Va gör jag?! Jag som tjatat och tjatat och pratat och ältat om hur FEL de är att slåss...han har slagits både hemma och på förskolan men blitt sååå mycket bättre sen somras...och så sker detta !

    Jag mådde fysiskt illa efteråt. Va livrädd för vad min man skulle säga.

    Tänk om sonen pratar om det är förskolan ?

    Jag pratade med mannen när han kom hem och sen pratade vi alla 3...

    Jag har gråtit inför sonen och bett om förlåtelse flera ggr och sagt att jag ska ALDRIG göra om det. Och jag ska ALDRIG mer skrika på han...

    Har jag förstört allt bra som vart nu efter sommaren ?

    Vad händer om förskolan får reda på att jag gjort det är gång? ( aldrig mer det det här gudarna mitt ord på )

    Kan jag prata med bvc om det utan att det sker nått?

    Vet redan hur fruktansvärt fel jag gjort och kommer aldrig någonsin bete mig så lågt och så illa.

Svar på tråden Örfilade min snart 5 åring.