• Anonym (same shit)

    Vilken dejtisida/app har funkat bäst för er?

    Verkar som de flesta har dåliga erfarenheter av att nätdejta. Vanliga killar som klagar på att de inte går något gehör och tjejer att de bara blir ghostade och utnyttjade för sex i grova drag och aldrig hittar kärlek.

    Ni som dejtar på nätet vilka sidor/appar har funkat bäst för er? Verkar som Tinder är den enda app som folk träffar nån på och även Facebook i viss mån.

    Hur är det för er?

  • Svar på tråden Vilken dejtisida/app har funkat bäst för er?
  • CitronTulo

    Testade GoodOnes (app) i somras, tog 1,5 dag innan jag hittade mitt fynd och kunde avinstallera appen, haha! Nu han jag ju inte testa appen i sig särskilt mycket, men den gjorde ju vad den skulle för mig och min prins!

  • Anonym (same shit)
    CitronTulo skrev 2019-10-23 13:37:25 följande:

    Testade GoodOnes (app) i somras, tog 1,5 dag innan jag hittade mitt fynd och kunde avinstallera appen, haha! Nu han jag ju inte testa appen i sig särskilt mycket, men den gjorde ju vad den skulle för mig och min prins!


    Den har jag aldrig hört talas om? Hur funkar den?
    Har sett att det finns massa appar som är worldwide, men har endast intresserat mig för svenskbaserade där man faktiskt kan träffa folk.
  • CitronTulo

    Den funkar typ som Tinder vad jag förstår (har dock inte provat Tinder). Men man ställer in vilket avstånd man söker personer ifrån där man bor, sen svajpar man höger/vänster..

  • Anonym (H)

    På tinder hittade jag mitt kk och flera ligg, men blev less på runtknullandet efter ett tag.. Började med Badoo och hittade min numera sambo!

  • Anonym (Q)
    Anonym (same shit) skrev 2019-10-23 13:10:07 följande:

    Verkar som de flesta har dåliga erfarenheter av att nätdejta. Vanliga killar som klagar på att de inte går något gehör och tjejer att de bara blir ghostade och utnyttjade för sex i grova drag och aldrig hittar kärlek.

    Ni som dejtar på nätet vilka sidor/appar har funkat bäst för er? Verkar som Tinder är den enda app som folk träffar nån på och även Facebook i viss mån.

    Hur är det för er?


    Inte för att det har lett till något jätte-långvarigt men jag har lyckats bäst på happy pancake och tinder. På HP träffade jag en man som jag dejtade i 8 mån. På tinder lyckades jag med två lite längre relationer en på ca 6 mån och en annan på 1 år.

    Alla tre var ändå bra män men inte rättfärdiga mig.

    Förutom dessa hyfsat lyckade så var jag ju på en massa dåliga första dejter och dejtade andra snubbar några månader men där det inte var seriöst från deras sida.

    Som tjej på tinder måste man gallra rätt hårt och tidigt kolla av vad den andra är ute efter. Men om man gör det så är det ändå en okej app. Delvis pga att alla har den.
  • Anonym (Felicia)

    Wordfeud, stranger , linkclub

    Jag träffade min älskare på stranger. Sedan kontakt via kik. Träffats många gånger live.

  • Anonym (same shit)
    Anonym (Felicia) skrev 2019-10-23 14:17:49 följande:

    Wordfeud, stranger , linkclub

    Jag träffade min älskare på stranger. Sedan kontakt via kik. Träffats många gånger live.


    Har aldrig hört talas om Stranger, Hur är den appen och vad kan man göra?
  • Spaceman

    Ingen har funkat för mig. Har lagt ner totalt 7 månader utan ett endaste resultat.

Svar på tråden Vilken dejtisida/app har funkat bäst för er?