• Anonym (Gladmennervös)

    Någon som haft sex med bbw lover?

    Finns det någon tjej här inne som legat med en s

    k bbw lover/fatadmirer?

    Har snackat mycket med en kille under en rätt lång tid, vi har verkligen klickat och snart ska vi ses.

    Jättekul, ser verkligen fram emot det för han är verkligen en helt underbar person; rolig, godhjärtad, har båda fötterna på jorden m

    m. MEN...

    Jag är en stor tjej och var väl lite fundersam till en början varför HAN sökte sig till MIG (han ser väldigt bra ut!) Men så nämnde han att han var en bbwlover.

    Jag är inte så insatt i allt det här med bbw lovers, fatadmirers, chubbychasers -grejen...

    Ja, jag antar att jag är orolig för att han ska börja ruska på min mage, flaxa med gäddhänget o.s.v (alltså under sex)

    Missförstå mig rätt, jag vill vääääldigt gärna ha sex med honom men tror inte jag skulle palla att någon ruskade om hela kroppen på mig på det viset.

    Är det någon skillnad mellan alla dom här benämningarna? Fatadmirers har jag sett på nätet men inget speciellt om bbw lovers Om det är någon som vet nåt om det här så snälla skriv!

    Elaka kommentarer undanbedes!

  • Svar på tråden Någon som haft sex med bbw lover?
  • Anonym (...)

    Killar är ju individer, svårt att bunta ihop killat i grupper o dra massa olika slutsatser om hur de är. Visst man kan göra det, men det blir nog inte så pricksäkert.

    Tittar man på bbw klipp på nätet har jag inte sett något av det beteendet. Tror du oroar dig i onödan lite grann, men varje kille du har sex med är ju en chansning (gäller ju även om man ser ut som en supermodell) vissa är bra vissa är dåliga.

  • Giftskåneman

    Om han nu gör så som du är rädd för är det för han är överväldigad av din kropp, han vill känna smeka och krama din perfekta kropp.

    Du skriver han är snygg, perfekt, han tycker du är snygg, en bra början, lycka till.

  • Anonym (Gladmennervös)
    Anonym (...) skrev 2019-10-26 05:17:14 följande:

    Killar är ju individer, svårt att bunta ihop killat i grupper o dra massa olika slutsatser om hur de är. Visst man kan göra det, men det blir nog inte så pricksäkert.

    Tittar man på bbw klipp på nätet har jag inte sett något av det beteendet. Tror du oroar dig i onödan lite grann, men varje kille du har sex med är ju en chansning (gäller ju även om man ser ut som en supermodell) vissa är bra vissa är dåliga.


    du har rätt, det är ju en alltid en chansning oavsett med vem. Men hoppas hoppas hoppas att jag oroar mig i onödan!:) Önskar nästan jag kunde fråga honom rent ut men skulle nog kunna bli något av en moodkiller:)

    Tack för svaret!
  • Anonym (Gladmennervös)
    Giftskåneman skrev 2019-10-26 12:36:05 följande:

    Om han nu gör så som du är rädd för är det för han är överväldigad av din kropp, han vill känna smeka och krama din perfekta kropp.

    Du skriver han är snygg, perfekt, han tycker du är snygg, en bra början, lycka till.


    Tack för den fina peppen! :) ja jag får väl försöka tänka så istället, om det nu blir så. Men är man inte så där jätteförtjust i sina "kurvor" själv så blir det ju en utmaning... tack för svaret! :)
  • Giftskåneman
    Anonym (Gladmennervös) skrev 2019-10-26 14:15:57 följande:

    Tack för den fina peppen! :) ja jag får väl försöka tänka så istället, om det nu blir så. Men är man inte så där jätteförtjust i sina "kurvor" själv så blir det ju en utmaning... tack för svaret! :)


    Nu missar du det väsentliga , hihi, han ska vara tänd på din kropp och du på hans, då blir det en härlig åktur.
  • Anonym (G)

    Älskar att känna skinkorna hos en bbw kvinna dallra i mina händer.

  • Anonym (Gladmennervös)
    Giftskåneman skrev 2019-10-26 14:54:50 följande:

    Nu missar du det väsentliga , hihi, han ska vara tänd på din kropp och du på hans, då blir det en härlig åktur.


    Såklart:)
  • Anonym (Gladmennervös)
    Anonym (G) skrev 2019-10-26 14:56:17 följande:

    Älskar att känna skinkorna hos en bbw kvinna dallra i mina händer.


    Ja dallrar kommer det ju att göra ändå, vare sig han "hjälper till" med det eller inte, det har jag inga problem med, iallafall inte när man väl "kommit igång" , men det jag är lite orolig för är nog att han ska tända mer på det faktum att det dallrar än på mig. Om ni förstår vad jag menar...

    Men gillar hur du tänker:)
  • Giftskåneman
    Anonym (Gladmennervös) skrev 2019-10-26 15:37:14 följande:

    Ja dallrar kommer det ju att göra ändå, vare sig han "hjälper till" med det eller inte, det har jag inga problem med, iallafall inte när man väl "kommit igång" , men det jag är lite orolig för är nog att han ska tända mer på det faktum att det dallrar än på mig. Om ni förstår vad jag menar...

    Men gillar hur du tänker:)


    Aha, du är rädd för han vill bli ihop med dig för din kropp?
  • Anonym (G)
    Anonym (Gladmennervös) skrev 2019-10-26 15:37:14 följande:

    Ja dallrar kommer det ju att göra ändå, vare sig han "hjälper till" med det eller inte, det har jag inga problem med, iallafall inte när man väl "kommit igång" , men det jag är lite orolig för är nog att han ska tända mer på det faktum att det dallrar än på mig. Om ni förstår vad jag menar...

    Men gillar hur du tänker:)


    Dallret är en del av dig men är du glad och flirtig kommer han att tända på resten av dig också!

    Deltar rumpan av sig själv, desto bättre. Känner du dallret när du går?
Svar på tråden Någon som haft sex med bbw lover?