• Emelojsskii

    Propud protein milkshake

    Hej.

    Jag är gravid i v.9 och mår illa konstant och kräks flera gånger varje dag. Har fått lergigan comp utskrivet men det funkar inte så jättebra.

    Har svårt att behålla mat och även svårt att äta då det mesta bara växer i munnen.

    Har funderat på om man ska hitta någon näringsdryck som går att dricka och se om det går att få ner.

    Hittade propud protein milkshake, visst ska den gå att dricka? Ska ringa barnmorskan på måndag och prata med henne men tänkte om jag kan ta någon sån till dess.

  • Svar på tråden Propud protein milkshake
  • Zinken

    Jag skulle inte kalla det där näringsdryck men du kan nog dricka det utan problem. Försök få i dig såna där vitamin och mineraltabletter istället nu när kosten blir ensidig. Vätskeersättning är bra för att hålla balansen med salter i kroppen.

    Försök hitta sånt du kan gå i dig även om det är olika från dag till dag, jag själv var känslig under min andra graviditet, kunde aldrig svara vad jag kunde äta utan när jag kände att jag klarade av något så åt jag det just då. Blev en del tänkande till butiker men vad gör man.

  • lynx vox

    Den funkar jättebra att dricka! Själv är päron/vanilj en favorit och då är inte ens päron någon favvo i vanliga fall;)

Svar på tråden Propud protein milkshake